Nieuws
Fantastische nieuwe mogelijkheden op de Buizenradioclub!
Minder
Meer
25 mei 2011 11:30 - 25 mei 2011 11:32 #4829
door Marcel L
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Beantwoord door Marcel L in topic Re: Fantastische nieuwe mogelijkheden op de Buizenradioclub!
Hallo,
Op het prikbord zijn inmiddels een aantal berichten/foto's, die er als eerste op geplaatst zijn, verdwenen.
Voor alle duidelijkheid: deze zijn niet door mij verwijderd maar zijn verdwenen vanwege de 18 dagen houdbaarheid van alle op het prikbord gepinde foto's en mededelingen.
Alles wat je op het prikbord plaatst zal na 18 dagen automatisch verdwijnen.
Zo houden we het prikbord afwisselend en actueel.
Groeten van Marcel - Forumbeheer
Op het prikbord zijn inmiddels een aantal berichten/foto's, die er als eerste op geplaatst zijn, verdwenen.
Voor alle duidelijkheid: deze zijn niet door mij verwijderd maar zijn verdwenen vanwege de 18 dagen houdbaarheid van alle op het prikbord gepinde foto's en mededelingen.
Alles wat je op het prikbord plaatst zal na 18 dagen automatisch verdwijnen.
Zo houden we het prikbord afwisselend en actueel.
Groeten van Marcel - Forumbeheer
Laatst bewerkt 25 mei 2011 11:32 door Marcel L.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
10 mei 2011 11:53 #4303
door Marcel L
Beantwoord door Marcel L in topic Re: Fantastische nieuwe mogelijkheden op de Buizenradioclub!
Beste Forummers,
Ik bemerkte dat het plaatsen van een foto of tekst op het nieuwe prikbord soms niet goed ging.
Alles leek dan helemaal te gaan zoals het hoorde, maar je bijdrage verdween in het niets.
Ik heb nu de laatste versie van de software er op gezet.
Hier en daar ziet het er nu soms net even anders uit, maar ik hoop dat hiermee de fouten verdwenen zijn.
Groeten van Marcel
Ik bemerkte dat het plaatsen van een foto of tekst op het nieuwe prikbord soms niet goed ging.
Alles leek dan helemaal te gaan zoals het hoorde, maar je bijdrage verdween in het niets.
Ik heb nu de laatste versie van de software er op gezet.
Hier en daar ziet het er nu soms net even anders uit, maar ik hoop dat hiermee de fouten verdwenen zijn.
Groeten van Marcel
06 mei 2011 20:11 #4175
door klaas
Beantwoord door klaas in topic Re: Fantastische nieuwe mogelijkheden op de Buizenradioclub!
Leuk!
: prima : Ik ga direct even kijken!
: prima : Ik ga direct even kijken!
06 mei 2011 15:02 #4164
door Leo Snoeren
Beantwoord door Leo Snoeren in topic Re: Fantastische nieuwe mogelijkheden op de Buizenradioclub!
Hoi Marcel,
Fijn zo'n prikbord! Verder nix veranderen aan dit forum hoor, is wat mij betreft perfect!
Leo
Fijn zo'n prikbord! Verder nix veranderen aan dit forum hoor, is wat mij betreft perfect!
Leo
06 mei 2011 14:47 #4163
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Re: Fantastische nieuwe mogelijkheden op de Buizenradioclub!
Hoi Marcel,
Wat een leuke en nuttige uitbreiding, het wordt hier steeds leuker
Wat een leuke en nuttige uitbreiding, het wordt hier steeds leuker
06 mei 2011 14:21 - 06 mei 2011 19:48 #4162
door Marcel L
Fantastische nieuwe mogelijkheden op de Buizenradioclub! werd gestart door Marcel L
Beste forummers,
Ik heb twee geweldige uitbreidingen voor onze website gevonden, en aan de website toegevoegd.
Ze zijn te bereiken via de links in het horizontale menu bovenin.
De eerste uitbreiding is een evenementenkalender.
Deze is door ieder ingelogde forumgebruiker van inhoud te voorzien!
Dus organiseer je zelf binnenkort iets wat met onze hobby te maken heeft, of staat iets er nog niet in: voeg het toe.
Beweeg je muis over een datum en rechts bovenin het datumvak verschijnt een + teken.
Als je daarop klikt kan je een activiteit toevoegen.
Daarnaast heb ik nog een heus prikbord toegevoegd.
Op het prikbord kan je korte mededelingen op gele briefjes, foto's of een YouTube-filmpje plaatsen die iedereen moet zien.
Iedereen kan het prikbord bekijken. Het plaatsen van berichten is alleen voor ingelogde forummers.
Klik op nieuw op het prikbord, links boven in de hoek, en het wijst zich daarna vanzelf.
Berichten blijven 18 dagen staan, en zijn vrij te verplaatsen op het bord.
Wil je de positie van een mededeling, foto of filmpje op het bord bewaren, klik dan even op het symbooltje met het handje, rechts naast de groene plus als je op het betreffende item gaat staan met je muis.
Wellicht ook iets voor "aangeboden" advertenties. We zien wel.
Probeer het maar eens. Als ik iets voortijdig moet verwijderen is een mailtje of een PM genoeg.
Veel plezier ermee!!!
Groeten van Marcel

NB: volgens mij kan je zelfs je eigen geplaatste berichten op het prikbord verwijderen. Bij het betreffende symbooltje waar je op kunt klikken staat dan "wis geselecteerde laag".
Ik heb twee geweldige uitbreidingen voor onze website gevonden, en aan de website toegevoegd.
Ze zijn te bereiken via de links in het horizontale menu bovenin.
De eerste uitbreiding is een evenementenkalender.
Deze is door ieder ingelogde forumgebruiker van inhoud te voorzien!
Dus organiseer je zelf binnenkort iets wat met onze hobby te maken heeft, of staat iets er nog niet in: voeg het toe.
Beweeg je muis over een datum en rechts bovenin het datumvak verschijnt een + teken.
Als je daarop klikt kan je een activiteit toevoegen.
Daarnaast heb ik nog een heus prikbord toegevoegd.
Op het prikbord kan je korte mededelingen op gele briefjes, foto's of een YouTube-filmpje plaatsen die iedereen moet zien.
Iedereen kan het prikbord bekijken. Het plaatsen van berichten is alleen voor ingelogde forummers.
Klik op nieuw op het prikbord, links boven in de hoek, en het wijst zich daarna vanzelf.
Berichten blijven 18 dagen staan, en zijn vrij te verplaatsen op het bord.
Wil je de positie van een mededeling, foto of filmpje op het bord bewaren, klik dan even op het symbooltje met het handje, rechts naast de groene plus als je op het betreffende item gaat staan met je muis.
Wellicht ook iets voor "aangeboden" advertenties. We zien wel.
Probeer het maar eens. Als ik iets voortijdig moet verwijderen is een mailtje of een PM genoeg.
Veel plezier ermee!!!
Groeten van Marcel
NB: volgens mij kan je zelfs je eigen geplaatste berichten op het prikbord verwijderen. Bij het betreffende symbooltje waar je op kunt klikken staat dan "wis geselecteerde laag".
Laatst bewerkt 06 mei 2011 19:48 door Marcel L.