Nieuws
Nieuw lid.
29 nov 2021 17:20 #93063
door hkruis
Wat kan er mooier zijn, dan een gloeiende radiobuis.
Beantwoord door hkruis in topic Nieuw lid.
Wat kan er mooier zijn, dan een gloeiende radiobuis.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
29 nov 2021 15:57 #93060
door RobS1968
Heb een Aristona SA2025A en een Philips BX553A
Nieuw lid. werd gestart door RobS1968
Goedemiddag,
Ik zal mij als nieuw aangemeld lid even voorstellen. De naam is Rob , ben 53 jaar en woonachtig in het schilderachtige Oosterleek.
Sinds enkele jaren heb ik een Aristona SA 2025 A, deze vond ik op Marktplaats voor een prijs waar ik mij geen buil aan kon vallen. Daarna heb ik hem maar goed na laten kijken en hier en daar onderdeeltjes laten vervangen door Dhr. de Jong en speelt als een tierelier.
Twee weken terug een Philips BX 553 A op de kop getikt, en, maar dat vind ik, het is een plaatje. Voor z'n leeftijd in zeer behoorlijke staat, zelfs een prijssticker van Hfl. 378,= zat nog op de achterwand. Deze wil ik ook tzt na laten kijken, hij moet zeker van binnen schoongemaakt worden. Dat is nogal stoffig...
Foto's heb ik in het fotoalbum 'Buizenradio's na 1950' geüpload.
Met beleefde groet,
Rob / Oosterleek
Ik zal mij als nieuw aangemeld lid even voorstellen. De naam is Rob , ben 53 jaar en woonachtig in het schilderachtige Oosterleek.
Sinds enkele jaren heb ik een Aristona SA 2025 A, deze vond ik op Marktplaats voor een prijs waar ik mij geen buil aan kon vallen. Daarna heb ik hem maar goed na laten kijken en hier en daar onderdeeltjes laten vervangen door Dhr. de Jong en speelt als een tierelier.
Twee weken terug een Philips BX 553 A op de kop getikt, en, maar dat vind ik, het is een plaatje. Voor z'n leeftijd in zeer behoorlijke staat, zelfs een prijssticker van Hfl. 378,= zat nog op de achterwand. Deze wil ik ook tzt na laten kijken, hij moet zeker van binnen schoongemaakt worden. Dat is nogal stoffig...
Foto's heb ik in het fotoalbum 'Buizenradio's na 1950' geüpload.
Met beleefde groet,
Rob / Oosterleek
Heb een Aristona SA2025A en een Philips BX553A
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.