- Berichten: 8947
Nieuws
Veiling Mic's en radio's Rotterdam
10 nov 2021 10:14 #92890
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Veiling Mic's en radio's Rotterdam
Ik heb op een kleine standart
de viekente ronette Mic die gebruikten wel ook vroeger
met de versterkers omroep . mooi ding .
een van de tweeling dochters wilde deze nu al op de kast hebben
ze heeft ook een mooie ouden PH radio van zelf door mij gelevert
Ik zeg wachten maar met de MIC ronette zien ook uit als de RCA micks
tot ik er niet meer ben kij k er zelf ook graag naar mooie grome mic .
Ik vind de oude micks ook zeer luik om te zien
Mooi hebben ding ook de philips ..
huub
de viekente ronette Mic die gebruikten wel ook vroeger
met de versterkers omroep . mooi ding .
een van de tweeling dochters wilde deze nu al op de kast hebben
ze heeft ook een mooie ouden PH radio van zelf door mij gelevert
Ik zeg wachten maar met de MIC ronette zien ook uit als de RCA micks
tot ik er niet meer ben kij k er zelf ook graag naar mooie grome mic .
Ik vind de oude micks ook zeer luik om te zien
Mooi hebben ding ook de philips ..
huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Hoedendoosch
- [Hoedendoosch]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
10 nov 2021 06:58 - 10 nov 2021 07:13 #92889
door Hoedendoosch
Veiling Mic's en radio's Rotterdam werd gestart door Hoedendoosch
Iemand iets gekocht op de veiling van het Venduehuis in Rotterdam ? Ik wilde die mooie Philips 4247 microfoon kopen, maar vond het toch wat te gortig worden. Had gerekend op max. 7 a 800 euro, maar ging toch wat hoger (1100 euro, ex opgeld van 20%, wat neer komt op een totaal van 1320 euro). Die ging dus aan mijn neus voorbij. Ook kavel 52 ging voor die prijs weg, had graag die eikel microfoon gekocht (Philips 9529). Uiteindelijk heb ik een Philips 9522 gekocht.
Ik koop alleen mic's die ik mooi vind qua vormgeving, en alleen Philips. Zo vind ik de Neumann mics niet mooi, en moet dan altijd aan die Boheemse korporaal met spastische rechterarm denken
Ik koop alleen mic's die ik mooi vind qua vormgeving, en alleen Philips. Zo vind ik de Neumann mics niet mooi, en moet dan altijd aan die Boheemse korporaal met spastische rechterarm denken
Laatst bewerkt 10 nov 2021 07:13 door Hoedendoosch. Reden: Aanvulling
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.