Nieuws
Probes voor Philips PM 3226 SCOOP
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
- Cees
Minder
Meer
08 feb 2019 10:02 - 08 feb 2019 10:03 #76116
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic Probes voor Philips PM 3226 SCOOP
Cees- pa1dba
Laatst bewerkt 08 feb 2019 10:03 door Cees PA1DBA.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
07 feb 2019 20:55 #76110
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Probes voor Philips PM 3226 SCOOP
De eerste de beste electronicaboer heeft prima generieke probes in 1:1 of 1:10 verzwakking. Bijvoorbeeld
deze.
Tjerk, 9ZZ
07 feb 2019 20:35 #76108
door ilmung
Probes voor Philips PM 3226 SCOOP werd gestart door ilmung
Hallo ,
Ik ben nieuw op dit forum , wonend in Belgie , ik ben een beginner , maar wel met een goede basis electriciteit.
Daar ik gitarist ben , wil ik men versterkers zelf wat kunnen afregelen en herstellen .
Ik heb zojuist een Scoop Philips PM3226 gekocht afkomstig van een technische school .
Deze scoop heeft echter geen probes , daarom graag info waar en welke probes ik moet kopen?
Liefst niet te duur , maar toch wel degelijk en vooral probes die een hoge veiligheid waarborgen .
Met dank voor jullie reactie .
mvg
Geert
Ik ben nieuw op dit forum , wonend in Belgie , ik ben een beginner , maar wel met een goede basis electriciteit.
Daar ik gitarist ben , wil ik men versterkers zelf wat kunnen afregelen en herstellen .
Ik heb zojuist een Scoop Philips PM3226 gekocht afkomstig van een technische school .
Deze scoop heeft echter geen probes , daarom graag info waar en welke probes ik moet kopen?
Liefst niet te duur , maar toch wel degelijk en vooral probes die een hoge veiligheid waarborgen .
Met dank voor jullie reactie .
mvg
Geert