- Berichten: 3361
Nieuws
analoge kabel
13 jan 2019 16:22 - 13 jan 2019 16:24 #75452
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic analoge kabel
Voor de tv heb ik ZIGGO analoog nooit gebruikt op één uur na als experiment, 2 jaar
geleden. Ik wist dus niet dat ZIGGO analoog voor tv verdwenen was.
TV zenders er op is verre van nodig voor mij.
Met een modulator kijk ik er wel mooie oude zwart-wit films op, en bijv. Stan and Ollie.
Prachtig gewoon! Inderdaad zou op die modulator ook ZIGGO digi kunnen, maar ik
vind het niet nodig.
De radio's werken echter nog prima met ZIGGO analoog (voorlopig).
Zouden ze het wellicht vergeten zijn uit te zetten....
Groet, René.
geleden. Ik wist dus niet dat ZIGGO analoog voor tv verdwenen was.
TV zenders er op is verre van nodig voor mij.
Met een modulator kijk ik er wel mooie oude zwart-wit films op, en bijv. Stan and Ollie.
Prachtig gewoon! Inderdaad zou op die modulator ook ZIGGO digi kunnen, maar ik
vind het niet nodig.
De radio's werken echter nog prima met ZIGGO analoog (voorlopig).
Zouden ze het wellicht vergeten zijn uit te zetten....
Groet, René.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Laatst bewerkt 13 jan 2019 16:24 door RR1957.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
- Berichten: 249
13 jan 2019 13:42 #75449
door Ton mijnster
Beantwoord door Ton mijnster in topic analoge kabel
Bij Ziggo is het analoge TV signaal verdwenen
FM blijft de komende jaren aanwezig.
Voor TV is het mogelijk met een Goodboy modulator en in combinatie van een Ziggo
digi ontvanger op een oude TV op de VHF beeld te krijgen werkt perfect.
Groet Ton
FM blijft de komende jaren aanwezig.
Voor TV is het mogelijk met een Goodboy modulator en in combinatie van een Ziggo
digi ontvanger op een oude TV op de VHF beeld te krijgen werkt perfect.
Groet Ton
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
13 jan 2019 11:23 #75444
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
analoge kabel werd gestart door RR1957
Mijn beide radio's in de woonkamer staan al vele jaren op de analoge kabel.
Zelfs een goedkoop abonnementje voor gehad , maar daar midden vorig jaar mee
gestopt omdat de berichten kwamen dat ZIGGO met de analoge kabel ging stoppen.
Echter, het gaat nog steeds goed (voor zo lang het duurt).
Zelfs een goedkoop abonnementje voor gehad , maar daar midden vorig jaar mee
gestopt omdat de berichten kwamen dat ZIGGO met de analoge kabel ging stoppen.
Echter, het gaat nog steeds goed (voor zo lang het duurt).
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.