Skip to main content
Nieuws

Radio onderdelenbeurs - de Lichtmis

Meer
24 sep 2016 22:02 #62633 door bvdkruijt
Oo daar heb ik niks over gehoord, hmm zou jammer zijn.
Het is namelijk best een leuke markt.

Ook leuke buizenradio's gezien trouwens.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
24 sep 2016 19:28 #62632 door PE9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Radio onderdelenbeurs - de Lichtmis
Dit was toch de laatste keer dat-ie er was? Vanwege m'n zere poot kon ik niet tot mijn chagrijn...

Tjerk, 9ZZ

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
24 sep 2016 18:49 #62631 door bvdkruijt
Ik ben vandaag wel geweest, leuke petromax lamp gekocht en wat boekjes.
Het weer was prachtig!

Bastiaan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
22 sep 2016 19:36 #62605 door bvdkruijt
Komende zaterdag is het weer zover, wie gaan er allemaal naar de onderdelen radio markt op 24 september 2016?

Hier de link naar de website voor alle info

bastiaan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena