- Berichten: 277
Nieuws
Radio onderdelenbeurs - de Lichtmis
24 sep 2016 22:02 #62633
door bvdkruijt
Beantwoord door bvdkruijt in topic Radio onderdelenbeurs - de Lichtmis
Oo daar heb ik niks over gehoord, hmm zou jammer zijn.
Het is namelijk best een leuke markt.
Ook leuke buizenradio's gezien trouwens.
Het is namelijk best een leuke markt.
Ook leuke buizenradio's gezien trouwens.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
24 sep 2016 19:28 #62632
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Radio onderdelenbeurs - de Lichtmis
Dit was toch de laatste keer dat-ie er was? Vanwege m'n zere poot kon ik niet tot mijn chagrijn...
Tjerk, 9ZZ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
24 sep 2016 18:49 #62631
door bvdkruijt
Beantwoord door bvdkruijt in topic Radio onderdelenbeurs - de Lichtmis
Ik ben vandaag wel geweest, leuke petromax lamp gekocht en wat boekjes.
Het weer was prachtig!
Bastiaan
Het weer was prachtig!
Bastiaan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
22 sep 2016 19:36 #62605
door bvdkruijt
Radio onderdelenbeurs - de Lichtmis werd gestart door bvdkruijt
Komende zaterdag is het weer zover, wie gaan er allemaal naar de onderdelen radio markt op 24 september 2016?
Hier de link naar de website voor alle info
bastiaan
Hier de link naar de website voor alle info
bastiaan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.