- Berichten: 2280
Nieuws
Microsoft Translator?
15 dec 2015 10:16 #57537
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Microsoft Translator?
Mooi dat jullie het even uit geprobeerd hebben,
Ga er de nodige aandacht aangeven.
Henk van 't Kruis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
15 dec 2015 06:56 - 15 dec 2015 06:58 #57535
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Microsoft Translator?
Met win7 ent (x86_64) en MSIE9.0.8 werkt het ook niet, evenmin als met FF42.0. Zie plaatje-
Tjerk, 9ZZ
Laatst bewerkt 15 dec 2015 06:58 door PE9ZZ. Reden: 64 bit architecture added
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
14 dec 2015 17:00 #57519
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Microsoft Translator?
Met de IE werkt het hier onder Windows 10.
Met Firefox niet, net als Tjerk alleen het popup menu
Met Firefox niet, net als Tjerk alleen het popup menu
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
14 dec 2015 16:41 - 14 dec 2015 16:50 #57518
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Microsoft Translator?
Ben benieuwd... Jammer genoeg krijg ik de popup niet in m'n screenshot dus ik kan dat context menu niet laten zien. Zal voor de gein ook nog effe met Winxp en Firefox proberen. Of morrege met win7 en FF/MSIE (corporate lappie). Oh wacht, heb zelluf ook nog een win7 bak! Whee!
Edit: Ik kom erachter dat ik Internet Exploder zo rigoreus uit m'n win7 bak heb gesloopt dat-ie echt weg is. Morgen meer.
Edit: Ik kom erachter dat ik Internet Exploder zo rigoreus uit m'n win7 bak heb gesloopt dat-ie echt weg is. Morgen meer.
Tjerk, 9ZZ
Laatst bewerkt 14 dec 2015 16:50 door PE9ZZ. Reden: MSIE Gone
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Henk van t Kruis
- [Henk van t Kruis]
-
Minder
Meer
14 dec 2015 15:56 - 14 dec 2015 15:57 #57517
door Henk van t Kruis
Beantwoord door Henk van t Kruis in topic Microsoft Translator?
Tjerk, Zou wel moeten werken, ga ik even uitzoeken. Met Mozilla werkt het in ieder geval hier wel.
Laatst bewerkt 14 dec 2015 15:57 door Henk van t Kruis.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
14 dec 2015 15:54 - 14 dec 2015 15:56 #57516
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Microsoft Translator? werd gestart door PE9ZZ
Bovenaan de recente berichten staat sinds 13 december het volgende cryptische bericht:
Nu is het geen nieuws dat ik niet echt Microsoft fan ben dus Microsoft Internet Exploder gebruik ik niet. Ik heb echter de indruk dat dit wel een voorwaarde is om die Bing vertaling te kunnen krijgen. Met Firefox (Ubuntu Linux) krijg ik gewoon het Firefox context menu als ik de rechtermuistoets beroer. Klopt dit? Of doe ik iets fout?De gehele website kan met de Microsoft translator in veel talen worden gebruikt. Klik met de rechtermuistoets en kies vertalen met Bing en kies je taal.
De vertaal software is in de website geïntegreerd en geeft behoorlijk goede resultaten.
Tjerk, 9ZZ
Laatst bewerkt 14 dec 2015 15:56 door PE9ZZ. Reden: Context menu
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.