Skip to main content
Nieuws

Foto's beurs Hoenderloo 1 augustus 2015

Meer
04 aug 2015 01:23 #54011 door Cees
@ Piet,
Weer hele mooie leuke sfeer foto's.
En met het mooie droge weer kon de sfeer niet meer kapot.
Bedankt, Cees.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
03 aug 2015 17:33 #54009 door Johannes
Piet, ook nog bedankt voor jouw altijd weer fraaie foto's. Erg leuke beurs vond ik het. Foto 9 is inderdaad van de heer Ritmeester, de organisator van de radiomarkt in Hoenderloo. Volgens mij is de 2502 niet verkocht. Marc kan hem bereiken via het mailadres van het Radiotron of van het Elektriciteitsmuseum in Hoenderloo.
M.vr.gr. Hans

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 aug 2015 22:37 #54001 door bert61
Potverdorie :woohoo:
Ik heb teveel hobby,s
Weer gemist Maar een geweldige dag in Zeeland gehad in Kerkwerfe op een Modelspoorstoom treffen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
01 aug 2015 22:30 #53979 door pietblaas
Foto 9 is van de tafel van Ritmeester zelf. Foto 3 was aan het begin, aan de rechterkant. Het was een Duitser, geloof ik. Foto 31 weet ik niet.

Groeten,

Piet.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Marc
  • [Marc]
Meer
01 aug 2015 22:24 - 01 aug 2015 22:24 #53978 door Marc
Beantwoord door Marc in topic Foto's beurs Hoenderloo 1 augustus 2015
Hallo Piet van wie zijn de radio,s op foto 3 , ,9 , 31

Mag ook via een PB met eventueele gegevens v d Verkopers zodat ik hun kan benaderen :thumbsup:
Laatst bewerkt 01 aug 2015 22:24 door Marc.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
01 aug 2015 19:27 #53972 door admin
Piet bedankt, weer een mooi sfeer beeld. :thumbsup:

Henk van 't Kruis
De volgende gebruiker (s) zei dank u: pietblaas

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena