- Berichten: 4349
Nieuws
De Nits bestaan 40 jaar.
10 okt 2014 00:52 #47163
door Cees
Beantwoord door Cees in topic De Nits bestaan 40 jaar.
In dat programma hadden ze het er over dat er een documentaire over hen, de Nits, in de maak
was. Die documentaire is nu dus te zien op kanaal 170 NPO Cultuur.
Een leuke, niet saaie documentaire en daarna, veel muziek en weer daarna nog optredens uit
begin jaren '80. Leuk om dat allemaal te bekijken en vooral te beluisteren.
Kijken en vooral luisteren dus.
Vr gr Cees.
was. Die documentaire is nu dus te zien op kanaal 170 NPO Cultuur.
Een leuke, niet saaie documentaire en daarna, veel muziek en weer daarna nog optredens uit
begin jaren '80. Leuk om dat allemaal te bekijken en vooral te beluisteren.
Kijken en vooral luisteren dus.
Vr gr Cees.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
09 okt 2014 13:30 #47133
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic De Nits bestaan 40 jaar.
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
09 okt 2014 00:16 - 09 okt 2014 00:18 #47125
door Cees
Beantwoord door Cees in topic De Nits bestaan 40 jaar.
@ Rene D,
Leuk filmpje en een heel bekend nummer van de Nits.
Ja, dit is wel gedraaid, door de heren platen draaiers, maar verder
hoorde je hun nummers niet erg veel meer.Nescio hoor je ook enkel nog wel eens.
De naam Nits is afgeleid van Neet of wel Neten, zijn luizen eieren.
Je moet er maar op komen om zo je band naam te bedenken.
Vr gr Cees.
Leuk filmpje en een heel bekend nummer van de Nits.
Ja, dit is wel gedraaid, door de heren platen draaiers, maar verder
hoorde je hun nummers niet erg veel meer.Nescio hoor je ook enkel nog wel eens.
De naam Nits is afgeleid van Neet of wel Neten, zijn luizen eieren.
Je moet er maar op komen om zo je band naam te bedenken.
Vr gr Cees.
Laatst bewerkt 09 okt 2014 00:18 door Cees. Reden: Nog tekst er bij geschreven.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
08 okt 2014 19:28 #47118
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic De Nits bestaan 40 jaar.
Bekend met de hit
in the dutch mountains
veel bij Veronica gedraait
grt René
in the dutch mountains
veel bij Veronica gedraait
grt René
René Daemen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
07 okt 2014 23:37 #47090
door Cees
De Nits bestaan 40 jaar. werd gestart door Cees
Ja, de Nits, een bijzondere veelzijdige band.
Een oude l*ll*n band? Dacht ik niet!
De vergrijzing heeft wel toegeslagen, maar hun muziek is nog heel spring levend.
En ook de moeite van het beluisteren waard.
Zie hiervoor de documentaire op NPO kan 170 van KPN-Telfort dig TV morgen ochtend omstreeks 10 uur.
Helaas word deze band door de platen draaiers van de Ned omroepen bijna geheel genegeerd.
Ja, het is dan ook een band die van een heel ander kaliber is, dan wat men de gehele dag als maar
door de luisteraars mee opzadelt.
Morgen ochtend dus kijken en luisteren.
Vr gr Cees.
Een oude l*ll*n band? Dacht ik niet!
De vergrijzing heeft wel toegeslagen, maar hun muziek is nog heel spring levend.
En ook de moeite van het beluisteren waard.
Zie hiervoor de documentaire op NPO kan 170 van KPN-Telfort dig TV morgen ochtend omstreeks 10 uur.
Helaas word deze band door de platen draaiers van de Ned omroepen bijna geheel genegeerd.
Ja, het is dan ook een band die van een heel ander kaliber is, dan wat men de gehele dag als maar
door de luisteraars mee opzadelt.
Morgen ochtend dus kijken en luisteren.
Vr gr Cees.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.