Skip to main content
Nieuws

De Nits bestaan 40 jaar.

Meer
10 okt 2014 00:52 #47163 door Cees
Beantwoord door Cees in topic De Nits bestaan 40 jaar.
In dat programma hadden ze het er over dat er een documentaire over hen, de Nits, in de maak
was. Die documentaire is nu dus te zien op kanaal 170 NPO Cultuur.
Een leuke, niet saaie documentaire en daarna, veel muziek en weer daarna nog optredens uit
begin jaren '80. Leuk om dat allemaal te bekijken en vooral te beluisteren.
Kijken en vooral luisteren dus.
Vr gr Cees.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
09 okt 2014 13:30 #47133 door Bert Kn

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
09 okt 2014 00:16 - 09 okt 2014 00:18 #47125 door Cees
Beantwoord door Cees in topic De Nits bestaan 40 jaar.
@ Rene D,
Leuk filmpje en een heel bekend nummer van de Nits.
Ja, dit is wel gedraaid, door de heren platen draaiers, maar verder
hoorde je hun nummers niet erg veel meer.Nescio hoor je ook enkel nog wel eens.
De naam Nits is afgeleid van Neet of wel Neten, zijn luizen eieren.
Je moet er maar op komen om zo je band naam te bedenken.
Vr gr Cees.
Laatst bewerkt 09 okt 2014 00:18 door Cees. Reden: Nog tekst er bij geschreven.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
08 okt 2014 19:28 #47118 door Rene Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic De Nits bestaan 40 jaar.
Bekend met de hit
in the dutch mountains
veel bij Veronica gedraait

grt René

René Daemen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
07 okt 2014 23:37 #47090 door Cees
De Nits bestaan 40 jaar. werd gestart door Cees
Ja, de Nits, een bijzondere veelzijdige band.
Een oude l*ll*n band? Dacht ik niet!
De vergrijzing heeft wel toegeslagen, maar hun muziek is nog heel spring levend.
En ook de moeite van het beluisteren waard.
Zie hiervoor de documentaire op NPO kan 170 van KPN-Telfort dig TV morgen ochtend omstreeks 10 uur.
Helaas word deze band door de platen draaiers van de Ned omroepen bijna geheel genegeerd.
Ja, het is dan ook een band die van een heel ander kaliber is, dan wat men de gehele dag als maar
door de luisteraars mee opzadelt.
Morgen ochtend dus kijken en luisteren.
Vr gr Cees.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena