Nieuws
Berichtje van uw voormalige forumbeheerder
Minder
Meer
07 jun 2014 11:46 #43890
door Marcel L
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Beantwoord door Marcel L in topic Berichtje van uw voormalige forumbeheerder
Hallo,
Bedankt voor jullie reacties.
Wat mijn nieuwe website betreft, dat is dus geen forum, en dat zal het ook niet worden.
Omroepnostalgie.nl moet echt een "verzamelbak" worden van verhalen (anekdotes, herinneringen, enz.) foto's, video's en publicaties met betrekking tot de omroep van vroeger.
Ik heb al wat input mogen ontvangen, maar ik hoop op nog veel meer zodat het voor iedere geïnteresseerde een leuke website wordt waar veel te lezen en te zien is.
Dus hebt u nog een leuk verhaal, foto of filmpje, stuur hem naar me op via het formulier Vertel uw verhaal en ik zorg dat het op de website komt.
Aanmelden is niet nodig. En u mag uw verhaal anoniem inzenden als u dat wenst.
Verder stoei ik nog wat met de vormgeving van de website.
Een prettig pinksterweekend!
Groeten van Marcel
www.omroepnostalgie.nl
Bedankt voor jullie reacties.
Wat mijn nieuwe website betreft, dat is dus geen forum, en dat zal het ook niet worden.
Omroepnostalgie.nl moet echt een "verzamelbak" worden van verhalen (anekdotes, herinneringen, enz.) foto's, video's en publicaties met betrekking tot de omroep van vroeger.
Ik heb al wat input mogen ontvangen, maar ik hoop op nog veel meer zodat het voor iedere geïnteresseerde een leuke website wordt waar veel te lezen en te zien is.
Dus hebt u nog een leuk verhaal, foto of filmpje, stuur hem naar me op via het formulier Vertel uw verhaal en ik zorg dat het op de website komt.
Aanmelden is niet nodig. En u mag uw verhaal anoniem inzenden als u dat wenst.
Verder stoei ik nog wat met de vormgeving van de website.
Een prettig pinksterweekend!
Groeten van Marcel

www.omroepnostalgie.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
05 jun 2014 19:07 #43844
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Berichtje van uw voormalige forumbeheerder
Hallo,
ik wens beide heren succes met hun sites
Mooie wordpress site heb je Marcel is weer wat anders als joomla
Groetjes Ron
ik wens beide heren succes met hun sites

Mooie wordpress site heb je Marcel is weer wat anders als joomla

Groetjes Ron
04 jun 2014 17:16 #43812
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Berichtje van uw voormalige forumbeheerder
Hoi Marcel,
Ik heb de site al bij mijn favorieten staan, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Succes ermee !
Lee
Ik heb de site al bij mijn favorieten staan, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Succes ermee !
Lee
02 jun 2014 20:16 #43787
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Berichtje van uw voormalige forumbeheerder
Hallo Marcel,
Ook van deze zijde blijheid dat het eindelijk voor elkaar is.
Ik wens je veel succes en plezier met je nieuwe website Omroepnostalgie.
Groeten Henk
Ook van deze zijde blijheid dat het eindelijk voor elkaar is.
Ik wens je veel succes en plezier met je nieuwe website Omroepnostalgie.
Groeten Henk
Henk van 't Kruis
02 jun 2014 19:00 - 02 jun 2014 19:02 #43784
door Marcel L
Berichtje van uw voormalige forumbeheerder werd gestart door Marcel L
Hallo,
Hier weer eens even een berichtje van uw voormalig forumbeheerder.
Vandaag is na een lange procedure die niet van een leien dakje ging, uw huidige forumbeheerder dan eindelijk domeinhouder van buizenradioclub.nl geworden. De overdracht van dit forum is daarmee geheel voltooid, en ik wens Henk veel plezier en succes met de voortzetting van dit forum.
Nu kan hij eindelijk het “groot onderhoud” in gang zetten.
Zelf ben ik een nieuw kleinschalig project begonnen: een website waarop ik verhalen, anekdotes, weetjes en vooral ook foto’s hoop te verzamelen over de omroep van vroeger.
Dus heeft u nog een leuk verhaal, bijvoorbeeld over uw eerste radio of TV, een herinnering aan een bijzondere radio- of TV-avond, of een relevante foto van vroeger? Stuur hem dan in via het formulier op de website , en ik zorg dat het geplaatst wordt.
Hopelijk ontstaat zo een website met leuke “nostalgische” verhalen en veel nostalgische foto's.
De website heet dan ook Omroepnostalgie.nl
Groeten van Marcel
Hier weer eens even een berichtje van uw voormalig forumbeheerder.
Vandaag is na een lange procedure die niet van een leien dakje ging, uw huidige forumbeheerder dan eindelijk domeinhouder van buizenradioclub.nl geworden. De overdracht van dit forum is daarmee geheel voltooid, en ik wens Henk veel plezier en succes met de voortzetting van dit forum.
Nu kan hij eindelijk het “groot onderhoud” in gang zetten.
Zelf ben ik een nieuw kleinschalig project begonnen: een website waarop ik verhalen, anekdotes, weetjes en vooral ook foto’s hoop te verzamelen over de omroep van vroeger.
Dus heeft u nog een leuk verhaal, bijvoorbeeld over uw eerste radio of TV, een herinnering aan een bijzondere radio- of TV-avond, of een relevante foto van vroeger? Stuur hem dan in via het formulier op de website , en ik zorg dat het geplaatst wordt.
Hopelijk ontstaat zo een website met leuke “nostalgische” verhalen en veel nostalgische foto's.
De website heet dan ook Omroepnostalgie.nl
Groeten van Marcel

Laatst bewerkt 02 jun 2014 19:02 door Marcel L.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: klaas