Skip to main content
Nieuws

Platenbeurs Neerkant

Meer
19 jan 2014 14:15 #40000 door Lee
Platenbeurs Neerkant werd gestart door Lee
Voor wie het interesseert;

www.oldiesclubneerkant.nl/

Ik ben er zeker weer te vinden :)
Het is een leuke beurs, niet al te groot in een gezellig intiem zaaltje maar met
ontzettend veel platen.
Net als op alle soorten beurzen zijn er standhouders met Hollywood prijzen maar er zijn ook wel
koopjes te vinden, ik ben nog nooit met lege handen weggegaan.

Lee


Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena