Skip to main content
Nieuws

Werkzaamheden provider

Meer
02 mrt 2011 00:07 #2305 door Paul Brouwer
Beantwoord door Paul Brouwer in topic Re: Werkzaamheden provider
Hoi Marcel,

Ik heb afgelopen nacht rond 2 uur toevallig nog even gekeken en zag dit bericht. Toen was er (nog) niets aan de hand.

Groeten,
Paul
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marcel L

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • René R
  • [René R]
Meer
01 mrt 2011 15:49 - 01 mrt 2011 16:05 #2282 door René R
Beantwoord door René R in topic Re: Werkzaamheden provider
Hoi Albert

Toch gewoon onder het te maken bericht klikken op "voeg bijlage in"
en vervolgend in je bestand zoeken.
Als niets doet komt de foto als bijlage onder het bericht in het klein.
Door er op te klikken wordt hij groot.
Als je op "voeg in" klinkt komt de bestandsnaam in je bericht te staan.
Zo kan de foto tussen de tekst geplaatst worden, of in zijn geheel er onder.
Ik heb het zojuist nog gedaan en het ging prima, als vanouds.

Voor een fotobijlage moet je wel op "antwoord onderwerp" klikken, bovenaan
de thread. Als je op "snel antwoord" klikt onder het laatste bericht is
een bijlage als een foto niet mogelijk, zelfs geen smileys. Alleen tekst is
dan te plaatsen en je hebt ook beperkte tijd om dat te doen. Je moet dus met
recht snel zijn.

Handig is om in je account de threads te veranderen met het laatste bericht
als eerste bovenaan. Anders moet je altijd naar onderen scrollen van de gehele thread.
Profiel-bewerk-foruminstellingen>"nieuwste bericht eerst" instellen-opslaan.




Succes
René (R)
Bijlagen:
Laatst bewerkt 01 mrt 2011 16:05 door René R.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
01 mrt 2011 14:52 #2279 door albert v v
Beantwoord door albert v v in topic Re: Werkzaamheden provider
Marcel goede middag,
Bedankt voor wat je allemaal doet voor ons.
Het brengt vreugde in ons wereldje van hobyisten !
Ik had het deze dagen weer moeilijk om foto's te brengen op de forum. Hoe moet dat juist ?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • René R
  • [René R]
Meer
01 mrt 2011 14:15 #2277 door René R
Hoi Marcel.

Niets van gemerkt.
Wel werkt de site nu snel, vind ik.

Groet
René (R)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
01 mrt 2011 12:49 #2276 door Marcel L
Het leed is schijnbaar weer geleden.
Iemand er nog iets van gemerkt???
Ik niet in ieder geval...

Groeten van Marcel :)

Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
28 feb 2011 20:27 #2266 door Marcel L
Hallo,

Nog even ter herinnering: vannacht is dit forum dus tijdelijk uit de lucht vanwege een technische verhuizing van de database naar een andere server.
Dit wordt allemaal gedaan door mijn provider: ik heb er dus geen enkele invloed op.

Hopelijk gaat alles zonder problemen en zijn we snel weer online vannacht.

Groeten van Marcel ;)

Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u: René R

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena