Eigenlijk begrijp ik de bedoeling van deze "onthulling van het nieuwe Philips logo" niet helemaal.
Dat logo is al lang ontworpen en gereed voor gebruik. De humor achter deze actie is misschien wel
aardig en is het voor Philips een gratis gelegenheid om een schat aan privégegevens, zoals e-mailadressen,
te verzamelen. Ik betwijfel of ALLE gegevens na afloop van de actie worden gewist. Zie ook de algemene
voorwaarden:
www.uncover.philips.com/nl/app#terms
.
Groeten, Hans