Hoi,
Wie heeft er interesse in een flinke partij Philips Koeriers vanaf midden jaren zestig tot jaren tachtig ? Deze zullen zondagochtend opgehaald moeten worden in Naarden. Let op: kan dus alleen zondag 08 september ! GRATIS. Wel zelf sjouwen vanaf zolderverdieping. Het gaat hier om een huisontruiming (vandaar de korte termijn) en anders gaat het zaakje de container in. Er is ook nog wel andere lectuur op het gebied van Philips en electronica algemeen aanwezig.
Indien interesse graag ook een PM, dan ontvang ik ook een bericht in mijn mail. Ik ben namelijk niet altijd op het forum aanwezig.
Pim.
Onderwerp is gesloten.