- Berichten: 4349
Nieuws
NVHR foto links
05 sep 2013 23:33 #35769
door Cees
Beantwoord door Cees in topic NVHR foto links
Piet B,
Mooie reactie die alles voor ons allen duidelijk maakt.
Bedankt voor de duidelijke uitleg.
Vr gr Cees.
Mooie reactie die alles voor ons allen duidelijk maakt.
Bedankt voor de duidelijke uitleg.
Vr gr Cees.
Onderwerp is gesloten.
05 sep 2013 22:53 #35765
door pietblaas
Groeten,
Piet.
Beantwoord door pietblaas in topic NVHR foto links
Hé, het gaat over mij... 
Een permanente link naar mijn foto's vind ik prima. Ik kan alleen het voorbeeld waar Henk het over had niet vinden.
(de toon van enkele van de vorige berichten vind ik ook niet prettig)
Voor de goede orde de procedure, die ik volg.
Ik plaatste vroeger mijn foto's alleen op het 'buurforum'. De laatste tijd plaats ik ze ook op dit forum.
Daarnaast, ik ben al een tijdje webmaster van de NVHR-website. Dus alles wat daar op staat is óf voor mijn tijd daar op gezet, of dat heb ik er zelf op gezet.
Wat de foto's betreft, heb ik destijds met John de afspraak gemaakt dat de foto's van de beurzen die Bern Dons maakt voorrang hebben. Bovendien worden foto's van Bern van de beurzen pas geplaatst als het RHT is verschenen (de foto's van Bern worden ook in het RHT gebruikt), of bijna is verschenen. Dit om te voorkomen dat iedereen de foto's al op internet heeft gezien en dan pas in het blad.
Voor mij is dat een prima afspraak, waar ik me goed in kan vinden. Dat ik mijn eigen foto's op mijn eigen website zet en daarvan melding maak op forums staat daar los van.
Sinds kort heb ik op de NVHR-website een categorie "Foto's" aangemaakt (zie linkerkolom op de NVHR-website). Dit om de grote verzameling foto's die zijn gemaakt wat beter onder de aandacht te brengen. Binnen die pagina (je krijgt een aparte pagina te zien als je op die link klikt) heb ik een lijst gemaakt met allerlei foto-overzichten. De foto's van beurzen heeft Bern gemaakt, foto's van andere evenementen zijn van mijzelf.
Links naar mijn eigen foto's, door de jaren heen, zijn te vinden op mijn eigen website: home.hccnet.nl/piet.blaas/
Je moet dan even bovenin klikken op: Foto's beurzen.
En al doende zie je dat ik niet helemaal bij ben met mijn eigen links... : huh
Goh, en ik dacht nog dat ik die lijst redelijk had bijgewerkt...
Niet dus...
Het is dus inderdaad geen privilege van de NVHR om mijn foto's alleen te mogen laten zien. Het is juist omgekeerd, gezien de toevalligheid dat ik momenteel ook de webmaster van de NVHR website ben, kom je veel foto's van mij tegen op de NVHR-website.
En ik deel graag mijn foto's met anderen. Zolang ze maar niet voor commerciële doeleinden worden gebruikt.
Als anderen ook interessante foto's hebben van beurzen of andere NVHR-gerelateerde evenementen, dan plaats ik ze ook graag op de NVHR-website.
Een permanente link naar mijn foto's vind ik prima. Ik kan alleen het voorbeeld waar Henk het over had niet vinden.
(de toon van enkele van de vorige berichten vind ik ook niet prettig)
Voor de goede orde de procedure, die ik volg.
Ik plaatste vroeger mijn foto's alleen op het 'buurforum'. De laatste tijd plaats ik ze ook op dit forum.
Daarnaast, ik ben al een tijdje webmaster van de NVHR-website. Dus alles wat daar op staat is óf voor mijn tijd daar op gezet, of dat heb ik er zelf op gezet.
Wat de foto's betreft, heb ik destijds met John de afspraak gemaakt dat de foto's van de beurzen die Bern Dons maakt voorrang hebben. Bovendien worden foto's van Bern van de beurzen pas geplaatst als het RHT is verschenen (de foto's van Bern worden ook in het RHT gebruikt), of bijna is verschenen. Dit om te voorkomen dat iedereen de foto's al op internet heeft gezien en dan pas in het blad.
Voor mij is dat een prima afspraak, waar ik me goed in kan vinden. Dat ik mijn eigen foto's op mijn eigen website zet en daarvan melding maak op forums staat daar los van.
Sinds kort heb ik op de NVHR-website een categorie "Foto's" aangemaakt (zie linkerkolom op de NVHR-website). Dit om de grote verzameling foto's die zijn gemaakt wat beter onder de aandacht te brengen. Binnen die pagina (je krijgt een aparte pagina te zien als je op die link klikt) heb ik een lijst gemaakt met allerlei foto-overzichten. De foto's van beurzen heeft Bern gemaakt, foto's van andere evenementen zijn van mijzelf.
Links naar mijn eigen foto's, door de jaren heen, zijn te vinden op mijn eigen website: home.hccnet.nl/piet.blaas/
Je moet dan even bovenin klikken op: Foto's beurzen.
En al doende zie je dat ik niet helemaal bij ben met mijn eigen links... : huh
Goh, en ik dacht nog dat ik die lijst redelijk had bijgewerkt...
Niet dus...
Het is dus inderdaad geen privilege van de NVHR om mijn foto's alleen te mogen laten zien. Het is juist omgekeerd, gezien de toevalligheid dat ik momenteel ook de webmaster van de NVHR website ben, kom je veel foto's van mij tegen op de NVHR-website.
En ik deel graag mijn foto's met anderen. Zolang ze maar niet voor commerciële doeleinden worden gebruikt.
Als anderen ook interessante foto's hebben van beurzen of andere NVHR-gerelateerde evenementen, dan plaats ik ze ook graag op de NVHR-website.
Groeten,
Piet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willem Roseboom, Bert Kn
Onderwerp is gesloten.
05 sep 2013 22:27 - 05 sep 2013 22:33 #35762
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic NVHR foto links
Ja hoor jij hebt altijd gelijk en een ander nooit. 
Ik laat het hierbij : bedtime
Andere tijden zullen we maar zeggen.Die foto's behoorde bij een reportage waar door de eigenaar indertijd
VERZOCHT werd aan mij om ze op het forum te plaatsen ( o.a. zijn Capella ).
Ik laat het hierbij : bedtime
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 05 sep 2013 22:33 door Bert Kn.
Onderwerp is gesloten.
05 sep 2013 22:14 - 05 sep 2013 22:16 #35760
door Bert Kn
En laat ik er geen doekjes om winden je doet dat zelf ook regelmatig zoals onlangs in de bijdrage in het bericht van Henk Luistergenot met zelfbouw Bombardons en meer.
De pot verwijt..............
Bert.
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic NVHR foto links
Dat lijkt mij wel mee te vallen.Wat ik alleen bedoelde is om voorzichtig te zijn om andermans foto's
over te nemen.
En laat ik er geen doekjes om winden je doet dat zelf ook regelmatig zoals onlangs in de bijdrage in het bericht van Henk Luistergenot met zelfbouw Bombardons en meer.
De pot verwijt..............
Bert.
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 05 sep 2013 22:16 door Bert Kn.
Onderwerp is gesloten.
05 sep 2013 20:08 #35747
door admin
Henk van 't Kruis
NVHR foto links werd gestart door admin
Ik sprak Jan Duin vanavond nog even. ten eerste heeft zijn SA5029 wat problemen, dus die komt nog even terug. :banghead:
Maar hij had ook een ander leuk idee en dat is ook gelijk in uitvoering genomen. Namelijk het permanent plaatsen van de foto sessies die P. Blaas altijd zo mooi plaatst en maakt. Ik heb daar ruimte voor gemaakt onder het kopje links bovenaan. Ik heb er 1 geplaatst als voorbeeld en ga dat verder uitbreiden. Misschien dat Piet mij de andere links kan toezenden of even aangeeft waar ik ze kan vinden.
Goed idee van Jan. yes.gif
Henk
Maar hij had ook een ander leuk idee en dat is ook gelijk in uitvoering genomen. Namelijk het permanent plaatsen van de foto sessies die P. Blaas altijd zo mooi plaatst en maakt. Ik heb daar ruimte voor gemaakt onder het kopje links bovenaan. Ik heb er 1 geplaatst als voorbeeld en ga dat verder uitbreiden. Misschien dat Piet mij de andere links kan toezenden of even aangeeft waar ik ze kan vinden.
Goed idee van Jan. yes.gif
Henk
Henk van 't Kruis
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Rene Daemen, Bert Kn
Onderwerp is gesloten.