Skip to main content
Nieuws

NVHR beurs 6 Juli a.s. - Presentatie B. Terlingen

Meer
22 mei 2013 09:52 - 22 mei 2013 09:53 #32083 door Huub
Ik heb wel eens gelezen in duitse bladen
Dat het ook nog EL 12 Spec geeft wat het verschil is ?
Of daar voor in balance bedoelt word Dus gelijke buizen ?
Huub
Laatst bewerkt 22 mei 2013 09:53 door Huub.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
22 mei 2013 07:32 - 22 mei 2013 07:39 #32081 door NGG
De bedoeling is er ook een bandrecorder en grammofoon op demonstreren.
Tevens zal de redelijk zeldzame TK60 stererorecorder (Grundig's eerste) uit 1959 te zien en horen zijn.


Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Bijlagen:
Laatst bewerkt 22 mei 2013 07:39 door NGG.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 mei 2013 21:04 #32066 door Ben van der Kolk
Ha Henk

Ik ben er zeker bij .
Machtig mooi yes.gif

Groeten Ben

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 mei 2013 20:19 - 21 mei 2013 20:20 #32064 door thijs
Dag Henk,

Bedankt voor de info.

groetjes,
Thijs

Zowel voor een haas als voor een vogeltje in een koekkoeksklok is het gelijk dierendag!
Laatst bewerkt 21 mei 2013 20:20 door thijs.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 mei 2013 20:15 - 21 mei 2013 20:18 #32063 door admin
Tijdens de komende NVHR ruilbeurs zal Bernard Terlingen weer een technische presentatie geven. Het betreft dit keer een Grundig radio model 5010. Een bijzonder fraaie radio met uitzonderlijke technieken en een balans eindversterker met 2 x EL12.

Aan de orde komen;

- de FM tuner
- balanseindtrap
- toonregeling

Ik wilde jullie dit niet onthouden.

Henk

Foto geleend van het Internet.

Henk van 't Kruis
Bijlagen:
Laatst bewerkt 21 mei 2013 20:18 door admin.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: verbeek, NGG

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena