- Berichten: 116
Nieuws
Tony Sheridan overleden...
18 feb 2013 18:08 #28580
door jontl
Gr, Jon
Beantwoord door jontl in topic Tony Sheridan overleden...
Hoi Hans,
Bedankt voor de leuke reactie.
Ik ben inderdaad al bijna vijftien, zondag ben ik jarig.
Het is inderdaad een leuk lied voor in de jukebox, nu nog er aan zien te komen, haha.
Gr. Jon
Bedankt voor de leuke reactie.
Ik ben inderdaad al bijna vijftien, zondag ben ik jarig.
Het is inderdaad een leuk lied voor in de jukebox, nu nog er aan zien te komen, haha.
Gr. Jon
Gr, Jon
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
18 feb 2013 14:04 - 18 feb 2013 14:25 #28577
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Tony Sheridan overleden...
Heel leuk Jon , jij bent nu bijna zelf 15, en het is dat Paul Mc. Cartney, destijds ook
15 was en zijn gitaar met zijn linkerhand bespeelde en dat de snaren voor zijn gitaar andersom
waren bespannen.
Ik meende ook dat Paul later de basgitaar bij de Beatles bespeelde met zijn linkerhand.
En jij met jou liefde voor een oude jukebox.........helemaal goed Jon. ik zie jou vast nog eens
vaker dan tijdens de NVHR beurs.
Een leuk liedje voor jouw jukebox ken je vast nog wel
15 was en zijn gitaar met zijn linkerhand bespeelde en dat de snaren voor zijn gitaar andersom
waren bespannen.
Ik meende ook dat Paul later de basgitaar bij de Beatles bespeelde met zijn linkerhand.
En jij met jou liefde voor een oude jukebox.........helemaal goed Jon. ik zie jou vast nog eens
vaker dan tijdens de NVHR beurs.
Een leuk liedje voor jouw jukebox ken je vast nog wel
Laatst bewerkt 18 feb 2013 14:25 door Johannes.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- brcf01
- [brcf01]
-
Minder
Meer
18 feb 2013 07:37 - 18 feb 2013 07:46 #28571
door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Tony Sheridan overleden...
Gelukkig kunnen we tegenwoordig alles opzoeken.
nl.wikipedia.org/wiki/Tony_Sheridan
Groet
René
Ik vond nog deze aardige foto...
nl.wikipedia.org/wiki/Tony_Sheridan
Groet
René
Ik vond nog deze aardige foto...
Laatst bewerkt 18 feb 2013 07:46 door brcf01.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
17 feb 2013 23:45 #28569
door Paul Brouwer
Beantwoord door Paul Brouwer in topic Tony Sheridan overleden...
Tony Sheridan was geen leermeester voor de Beatles. Het was het platanmaatschappijproduct om de Beatles aan hem te binden en Tony Sheridan nog enige toekomst te geven.
Kortom; een puur commercieel product wat een kort leven beschoren was.
Groeten,
Paul
Kortom; een puur commercieel product wat een kort leven beschoren was.
Groeten,
Paul
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
17 feb 2013 21:06 #28562
door jontl
Gr, Jon
Tony Sheridan overleden... werd gestart door jontl
Ik hoorde vanmiddag dat gisteren Tony Sheridan is overleden, in een ziekenhuis in Hamburg.
Hij was bekend als 'leermeester' van the Beatles.
Toevallig had ik daarvoor de 'hamburg sessions' op de jukebox geluisterd.... toch wel heel toevallig...
Ik vond dit toch wel belangrijk om even te vermelden, want ze hebben samen toch wel hele goede muziek gemaakt vind ik zelf. Ik heb de lp hiervan ook.
:thumbsup:
Groeten Jon
Hij was bekend als 'leermeester' van the Beatles.
Toevallig had ik daarvoor de 'hamburg sessions' op de jukebox geluisterd.... toch wel heel toevallig...
Ik vond dit toch wel belangrijk om even te vermelden, want ze hebben samen toch wel hele goede muziek gemaakt vind ik zelf. Ik heb de lp hiervan ook.
:thumbsup:
Groeten Jon
Gr, Jon
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Robin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.