- Berichten: 118
Nieuws
Smilde
17 sep 2012 14:56 #21597
door Bert V.
Dag Martin,
Geïnteresseerd in het zendgebeuren in het algemeen wil ik je bedanken voor jouw uitgebreide en interessante bijdrage over het herstel en opstarten van de Smilde-zendmast.
Groetjes, :thumbsup:
Bert
Geïnteresseerd in het zendgebeuren in het algemeen wil ik je bedanken voor jouw uitgebreide en interessante bijdrage over het herstel en opstarten van de Smilde-zendmast.
Groetjes, :thumbsup:
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
17 sep 2012 12:27 #21591
door klaas
Ja, wat een zenders ineens op de FM. Gelukkig maar weer. Radio 2 was nogal storingsgevoelig. Ik dacht al dat het aan mijn Bajazzo lag maar nu is het weer top!
:thumbsup:
:thumbsup:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
16 sep 2012 21:12 #21580
door Marcel L
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Hoi,
Ook hier in noord Friesland is het sinds vrijdagnacht weer in orde.
Radio 2 en 3 ging redelijk tot dan, maar radio 1 en 4 was een drama.
Nu is dat gelukkig weer verholpen.
Groeten van Marcel :radioluiste
Ook hier in noord Friesland is het sinds vrijdagnacht weer in orde.
Radio 2 en 3 ging redelijk tot dan, maar radio 1 en 4 was een drama.
Nu is dat gelukkig weer verholpen.
Groeten van Marcel :radioluiste
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
16 sep 2012 15:17 - 16 sep 2012 15:58 #21556
door Martin
Voor diegene die het nog niet wisten:
Zie ook hier: fmtvdx.eu/zendmast/smilde/herstel/hoogersmilde_toren_01.html
De ontvangst in Dedemsvaart is weer top !
met vriendelijke groet,
Martin
Zie ook hier: fmtvdx.eu/zendmast/smilde/herstel/hoogersmilde_toren_01.html
De ontvangst in Dedemsvaart is weer top !
met vriendelijke groet,
Martin
Laatst bewerkt 16 sep 2012 15:58 door Martin. Reden: Fout hersteld
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.