ik ben met onderhandelingen begonnen om mijn digitaal geluid achief in het museum van de 20e eeuw te krijgen en de eerste reacties zijn meer dan rooskleurig
voor de bezoekers is het dan mogelijk te zoeken naar hun favorite hits of om te zoeken naar nummers die ze al jaren niet meer gehoord hebben of om bijvoorbeeld te luisteren naar radio opnames van paulus de boskabouter
mijn collectie bevat iets minder dan 200,000 titels met muziek van over de gehele wereld en van ale genres dus voor 'n ieder wat wils
we zijn nog op zoek naar iemand die een goed zoekprogramma kan maken voor de display screens
we zijn nog in 't begin stadium dus er is nog niets zeker maar ik hou jullie op de hoogte van verdere ontwikelingen
groetjes van tino mrphonograph mredison1877
tino