Skip to main content
Nieuws

Website soms wat moeilijk bereikbaar

Meer
24 apr 2012 05:10 #16786 door buurjongen
beste marcel,

datklopt inderdaad. gisteren-avond kon ik ook niet op het forum komen. er kwam een melding dat de server niet bereikbaar was.

groeten van henk.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
23 apr 2012 20:29 #16772 door Marcel L
Hoi,

Mijn provider heeft waarschijnlijk wat problemen, want de website is af en toe moeilijk tot niet bereikbaar.
Ik heb hier inmiddels een melding van gemaakt, dus ik hoop dat de problemen z.s.m. weer tot het verleden behoren.

Groeten van Marcel - Forumbeheer : FYI :

Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Lee, Verdicom

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena