Skip to main content
Nieuws

Mega Platen & CD Beurs Utrecht

Meer
15 apr 2012 06:49 #16489 door Niels
Beantwoord door Niels in topic Re: Mega Platen & CD Beurs Utrecht
en waar kwam onze Niels mee thuis van de beurs:









een hoop country / bluegrass en wat modern spul uit midden jaren 80,
de Deventer garagerockband de JAYHAWKERS en een bootleg live plaat van de BANGLES

Niels

Niels

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • brcf01
  • [brcf01]
Meer
11 apr 2012 18:19 - 11 apr 2012 18:23 #16381 door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Re: Mega Platen & CD Beurs Utrecht

Polderjongen schreef : Hoi Niels,

Bedankt voor de tip! Ik denk dat ik maar op zondag ga,lekker rustig dus.

@ Rene: het is niet alleen maar platen zoeken,de platen beurs is gekoppeld aan de verzamelaarsjaarbeurs Echt gigantisch veel kramen daarzo, allerlei soorten antiek, brocante, noem het maar op wat je kan verzamelen!:woohoo:


Ja, dat vreesde ik al! :lachuh:
Maar ik ken het wel hoor, ben er heus wel eens geweest,
maar dat is toch al weer heel wat jaartjes geleden.
De verzamelaarsbeurs bestaat al zo lang. Geen Nederlander die er niet
een keer in zijn leven geweest is.
Ook in het najaar.
Op een gegeven moment waren er bij de openingen vechtpartijen
bij de ingang tussen verzamelaars omdat ze er als eerste naar binnen
wilde.
Toen had ik het wel gehad.

:thumbsup:
Laatst bewerkt 11 apr 2012 18:23 door brcf01.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 apr 2012 18:09 #16380 door Rene Daemen
Voor de vinyl liefhebbers is het een waar eldorado
de bakken zullen best wel gesorteerd zijn op alfabet en genre
als je jaren op zoek ben naar die ene plaat kun je hem daar vinden
maak een lijstje wat je wilt hebben en daar ga je naar opzoek
het is net de NVHR beurs alleen wat groter
platenspelers vind je daar ook vast naalden DVD's CD's
en ach een lekker dag je grasduinen
helaas kan ik er niet bij zijn zaterdag werken en Zondag bij de buizen cursus NGG
voor hand en spandiensten
Mvg René Daemen

René Daemen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 apr 2012 17:49 #16379 door Polderjongen
Hoi Niels,

Bedankt voor de tip! Ik denk dat ik maar op zondag ga,lekker rustig dus.

@ Rene: het is niet alleen maar platen zoeken,de platen beurs is gekoppeld aan de verzamelaarsjaarbeurs Echt gigantisch veel kramen daarzo, allerlei soorten antiek, brocante, noem het maar op wat je kan verzamelen!:woohoo:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 apr 2012 15:25 #16376 door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Re: Mega Platen & CD Beurs Utrecht
Hallo René,

Ik denk er net zo over. Dergelijke mega happenings zijn niet aan mij besteed. Ik heb trouwens ervaren dat alles dat je op je hobbygebied graag wenst vroeg of laat een keer je pad kruist. Gewoon een kwestie van geduld. Het zoeken naar een bepaald iets geeft vaak meer voldoening dan het hebben ervan. Daar bestaat toch een spreekwoord over?

Groeten, Hans

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • brcf01
  • [brcf01]
Meer
11 apr 2012 06:19 #16373 door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Re: Mega Platen & CD Beurs Utrecht
Bij mij is dat anders.

Ik ga zelden naar dat soort mega evenementen.
Om vervolgens thuis te komen met tassen vol met bijvoorbeeld platen
die ik niet zocht, maar wel gevonden heb.
Ik laat dat aan het toeval over wat er op mijn weg komt en zoek niet
naar bepaalde platen door bij zo'n evenement alle bakken door te spitten.
Daarvoor bezoek ik liever de gespecialiseerde platenwinkels en zie wel
wat die op dat moment in huis hebben.
Het gevoel dat ik iets 'gemist' zal hebben door dergelijke mega evenementen
niet te bezoeken heb ik dan ook totaal niet.

:thumbsup:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena