Nieuws
Maatregelen tegen spam
Minder
Meer
28 jan 2011 23:50 #1592
door Marcel L
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Beantwoord door Marcel L in topic Re: Maatregelen tegen spam
Hallo,
Ik heb nu een anti-spam (Catcha) beveiliging gevonden met rekensommetjes, en sindsdien geen last meer gehad van de verre Oosterburen.
Het probleem lijkt dus (voorlopig) opgelost.
Groeten van Marcel :woohoo:
Ik heb nu een anti-spam (Catcha) beveiliging gevonden met rekensommetjes, en sindsdien geen last meer gehad van de verre Oosterburen.
Het probleem lijkt dus (voorlopig) opgelost.
Groeten van Marcel :woohoo:
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Onderwerp is gesloten.
- René R
- [René R]
-
Minder
Meer
20 jan 2011 07:24 #1370
door René R
Beantwoord door René R in topic Re: Maatregelen tegen spam
Hoi
Ik vraag me af hoeveel mensen zich telkens weer opnieuw inloggen
of het automatisch doen?
Ik heb me 1 keer ingelogd en verder nooit meer (bij Firefox).
Naam en code worden gewoon goed onthouden.
Vriendelijke groet
René (R)
Ik vraag me af hoeveel mensen zich telkens weer opnieuw inloggen
of het automatisch doen?
Ik heb me 1 keer ingelogd en verder nooit meer (bij Firefox).
Naam en code worden gewoon goed onthouden.
Vriendelijke groet
René (R)
Onderwerp is gesloten.
Minder
Meer
- Berichten: 1095
19 jan 2011 21:59 #1367
door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Re: Maatregelen tegen spam
Allright Marcel
Goeje actie, al had ik er even wat moeite mee
Nico
Goeje actie, al had ik er even wat moeite mee
Nico
Onderwerp is gesloten.
19 jan 2011 20:23 #1366
door Marcel L
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Maatregelen tegen spam werd gestart door Marcel L
Hallo,
Dagelijks melden zich zo'n 10 van die Oostblok-spammers aan, waardoor ik dus op zoek moet naar een oplossing.
Daarom hadden jullie vandaag wellicht wat problemen met inloggen: je kreeg zo'n scherm waar je van die karakters in moest vullen.
Ik heb dat nu weer gewijzigd, dus het moet nu weer wat gemakkelijker gaan.
Groeten van Marcel
Dagelijks melden zich zo'n 10 van die Oostblok-spammers aan, waardoor ik dus op zoek moet naar een oplossing.
Daarom hadden jullie vandaag wellicht wat problemen met inloggen: je kreeg zo'n scherm waar je van die karakters in moest vullen.
Ik heb dat nu weer gewijzigd, dus het moet nu weer wat gemakkelijker gaan.
Groeten van Marcel
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Onderwerp is gesloten.