Skip to main content
Nieuws

Maatregelen tegen spam

Meer
28 jan 2011 23:50 #1592 door Marcel L
Beantwoord door Marcel L in topic Re: Maatregelen tegen spam
Hallo,

Ik heb nu een anti-spam (Catcha) beveiliging gevonden met rekensommetjes, en sindsdien geen last meer gehad van de verre Oosterburen.
Het probleem lijkt dus (voorlopig) opgelost.

Groeten van Marcel :woohoo:

Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Onderwerp is gesloten.
  • René R
  • [René R]
Meer
20 jan 2011 07:24 #1370 door René R
Beantwoord door René R in topic Re: Maatregelen tegen spam
Hoi

Ik vraag me af hoeveel mensen zich telkens weer opnieuw inloggen
of het automatisch doen?
Ik heb me 1 keer ingelogd en verder nooit meer (bij Firefox).
Naam en code worden gewoon goed onthouden.

Vriendelijke groet
René (R)
Onderwerp is gesloten.
Meer
19 jan 2011 21:59 #1367 door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Re: Maatregelen tegen spam
Allright Marcel
Goeje actie, al had ik er even wat moeite mee
Nico
Onderwerp is gesloten.
Meer
19 jan 2011 20:23 #1366 door Marcel L
Maatregelen tegen spam werd gestart door Marcel L
Hallo,

Dagelijks melden zich zo'n 10 van die Oostblok-spammers aan, waardoor ik dus op zoek moet naar een oplossing.
Daarom hadden jullie vandaag wellicht wat problemen met inloggen: je kreeg zo'n scherm waar je van die karakters in moest vullen.

Ik heb dat nu weer gewijzigd, dus het moet nu weer wat gemakkelijker gaan.

Groeten van Marcel ;)

Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena