Beste Forummers,
Ons oude vertrouwde forum staat weer online, en wel op
www.buizenradioclub.nl/vanilla/
.
Het 'oude' forum blijft open t/m 31 december 2010.
Daarna zal het alleen nog te raadplegen zijn. Zolang de software blijft draaien...
Groeten van Marcel Kerstzang
PS: wees niet bevreesd ... het wordt hier ook heus wel gezellig!
Het uiterlijk van de website zal ik binnenkort wat trachten aan te passen.
odenneboom