Skip to main content

website en het forum is er weer, (bijna)

Meer
25 apr 2015 20:05 #52094 door admin
Er ontbreken in een paar topics foto's, periode 17-19 April. Het forum heeft af en toe gesloten gestaan en is er wel eens terug gevallen op een backup of een ander file\bestand. waarschijnlijk zijn ze nog wel in het back-end aanwezig. Het heeft even een lage prioriteit.

Henk van 't Kruis

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
25 apr 2015 06:27 - 25 apr 2015 20:01 #52066 door admin
Er is gebleken dat er nog een aantal zaken ontbreken en nog aangepast moeten worden. Concreet houd dit in het aanschaffen van de plug-ins en het installeren hiervan. Er is een abonnement afgesloten om deze te mogen downloaden. Hier werk ik aan, dus het wordt in de loop van komende week opgelost.
Groen is opgelost of beantwoord

Geconstateerde problemen zijn;
- In een aantal topics ontbreken de foto's
- In een aantal gevallen is de Avatar afwezig. wordt waarschijnlijk opgelost
- De functionaliteit bij een reactie is niet compleet
- Sommige foto's staan op een verkeerde plek
- Letter grootte is niet in alle gevallen in bestaande topics aan te passen
- Uitbreiding profielgegevens ontbreekt nog
- Koppeling profiel aan sociale media ontbreekt nog
- Forumarchief ontbreekt nog
Het plaatsen en installeren van nieuwe plug-ins is een step by step methode, dus downloaden, uploaden, backup, installeren, testen en volgende.

Ik zal melden wanneer ik er doorheen ben.

Fijne dag gewenst .

Henk van 't Kruis
Laatst bewerkt 25 apr 2015 20:01 door admin.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willem Roseboom, PE9ZZ

• hkruis
  • [hkruis]
Meer
24 apr 2015 20:56 #52061 door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic website en het forum is er weer, (bijna)
Mooi resultaat, dus we blijven in de zoekmachines van Google.

Bijlagen:

Meer
24 apr 2015 13:39 - 24 apr 2015 13:40 #52053 door admin
Nieuw forum introductie
Beste forumleden en gasten. We zijn er weer en het is een grote operatie geweest om de website en het forum op te krikken naar de laatste stand van techniek. De nieuwe software heeft tevens ruime voorzieningen om automatische te updaten als er een verbetering uit gebracht wordt. Het is nog niet geheel gereed. Diverse categorieën van het forum moeten nog ingesteld worden. Ook de rechten structuur moet nog ingericht worden. Op dit moment kunnen gasten het forum nog niet bereiken, maar dat komt snel terug. Er zullen ongetwijfeld nog wat schoonheidfoutjes naar voren komen. Daar werk ik aan.
Om het hele migratie proces en de software aanpassingen deskundig door te voeren was het noodzakelijk om professionele hulp in te roepen, het ontbrak mij aan voldoende kennis. Deze hulp heb ik gevonden bij de firma www.joomlapartner.nl en ik wil deze firma dan ook bedanken voor de begeleiding. Ook naar de leden die een financiële of andere bijdrage hebben geleverd wil ik mijn dank uitbrengen.

Het is mij bekend dat er nog kleine onvolkomenheden inzitten, die verdwijnen vanzelf. Mochten jullie fouten of beperkingen tegenkomen mail dit dan even rechtstreeks aan henk(at) hksservices of vermeld het in dit topic. De in het verleden gemelde storingen, zoals uploaden van foto’s met Firefox zouden allemaal opgelost moeten zijn. De website en het forum is reponsive en dus ook bruikbaar op de kleine schermpjes van de moderne communicatie media.

Jullie profiel is uitgebreid met meer instel mogelijkheden en je kunt nu ook je eigen facebook e.d toevoegen. Het uploaden van foto’s in het fotobestand heeft ook meer mogelijkheden gekregen, zoals het verslepen van de foto’s naar de juiste plek. Heb je de behoefte om links of een artikel aan te leveren, kun je een speciaal account krijgen die toegang en de mogelijkheden geeft. Ook kan ik nu een lid op 1 categorie beheersrechten geven, b.v. het topic van Jack(Pupil) had hij dan zelf kunnen modereren.

Kortom, het geheel werkt beter, sneller, meer mogelijkheden, we zijn op de toekomst voorbereid.

Henk van 't Kruis
Laatst bewerkt 24 apr 2015 13:40 door admin.

Gemaakt door Kunena