HiFi, Audio apparatuur en verwante zaken.
testje
19 sep 2014 22:42 - 19 sep 2014 22:43 #46695
door Bert Kn
Henk,
Bij mij is dat naast een watandere muziek net zo.
Je noemt wel men favoriete orgelwerken : bedtime
Mvg.
Bert
Mijn uitgangspunt voor muziekweergave is altijd het orgel.
Henk,
Bij mij is dat naast een watandere muziek net zo.
Je noemt wel men favoriete orgelwerken : bedtime
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 19 sep 2014 22:43 door Bert Kn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
19 sep 2014 20:04 #46693
door admin
Henk van 't Kruis
@ Nico, en ze zullen hopelijk nog heel vaak gespeeld worden. Dit is een jongeman van de tijd, vol met multi-media en dat kun je horen en zien in zijn spel. Hij trekt in ieder geval nu al veel luisteraars en publiek, ook jongeren. In mijn ogen is hij heel gedreven met een moderne, nieuwe stijl.
Antoine merkte terecht de galm op in de kerk te Hasselt en zie hoe hij in zijn spel daar rekening mee houd.
@ Han, ik ben er altijd vanuit gegaan dat het van J.S.Bach is. Maar jij met jou muziek kennis zal ongetwijfeld hier meer over weten.
Henk
Antoine merkte terecht de galm op in de kerk te Hasselt en zie hoe hij in zijn spel daar rekening mee houd.
@ Han, ik ben er altijd vanuit gegaan dat het van J.S.Bach is. Maar jij met jou muziek kennis zal ongetwijfeld hier meer over weten.
Henk
Henk van 't Kruis
Minder
Meer
19 sep 2014 19:45 #46692
door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic testje
Kweenie......
Die stukken zijn al zo váák gespeeld en deze jonge vriend maakt naar mijn smaak veel theater bij z'n optreden. Het gaat om de muziek, niet om de manier waarop je achter het klavier zit te wiegelen en verheerlijkte snoeten met dichte oogies trekt
Sorry!!
Nico
Die stukken zijn al zo váák gespeeld en deze jonge vriend maakt naar mijn smaak veel theater bij z'n optreden. Het gaat om de muziek, niet om de manier waarop je achter het klavier zit te wiegelen en verheerlijkte snoeten met dichte oogies trekt
Sorry!!
Nico
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
19 sep 2014 19:30 #46691
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic testje
Het bijzondere van Gert van Hoef vind ik, zijn manier en uitdrukking van het spelen. Hij dirigeert zichzelf. Hij ontwikkeld zich razendsnel, mede door flink gebruik van het You-tube. Ik heb hem horen spelen in de Westerkerk tijdens een orgelles.
19 sep 2014 18:30 #46689
door Verdicom
Gert van Hoef is een van die jonge organisten die nu al een grote 'naam' hebben opgebouwd.
En terecht vind ik.
Of de Toccata d-moll BWV 565 inderdaad door J.S.Bach is gecomponeerd is overigens nog steeds de vraag.
Er zijn een aantal redenen waarom aan de echtheid wordt getwijfeld.
Maar dat valt buiten het kader van dit forum.
Groet,
Han
En terecht vind ik.
Of de Toccata d-moll BWV 565 inderdaad door J.S.Bach is gecomponeerd is overigens nog steeds de vraag.
Er zijn een aantal redenen waarom aan de echtheid wordt getwijfeld.
Maar dat valt buiten het kader van dit forum.
Groet,
Han