Gezocht Jobo / Acoustical headshell
31 jan 2021 14:29 #88575
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Gezocht Jobo / Acoustical headshell
Dag Niels,
Denk inderdaad ook dat hij deels was afgebroken.
Inderddad wel netjes gedaan.
Denk inderdaad ook dat hij deels was afgebroken.
Inderddad wel netjes gedaan.
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
31 jan 2021 10:16 #88565
door Niels
Niels
Beantwoord door Niels in topic Gezocht Jobo / Acoustical headshell
Hallo Bert,
Klopt. Misschien was hij deels afgebroken. Je weet niet waarom dat soort zaken gebeuren. Het is overigens niet lelijk gedaan. Je moet het weten.
Dat is dan weer een bijkomstig voordeel.
Groet,
Niels
Klopt. Misschien was hij deels afgebroken. Je weet niet waarom dat soort zaken gebeuren. Het is overigens niet lelijk gedaan. Je moet het weten.
Dat is dan weer een bijkomstig voordeel.
Groet,
Niels
Niels
31 jan 2021 10:00 #88563
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Gezocht Jobo / Acoustical headshell
Niels dat grijze soldeer op de kontakt punten vind ik
ook meer niks dat geeft geen goed kontakt
het word ook grijs .
huub
ook meer niks dat geeft geen goed kontakt
het word ook grijs .
huub
30 jan 2021 23:58 - 31 jan 2021 00:07 #88561
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Gezocht Jobo / Acoustical headshell
Hoi Niels,
Zonde dat de vorige eigenaar het staartje van de Jobo rocketeer headshell eraf geschuurd heeft.
Wat ga je daar mee doen?
Deze headshell heb ik niet over maar wil hem eventueel wel ruilen voor de rocketeer headshell.
Het Elac element heb ik niet getest om een retma element te kunnen monteren zal er wat aangepast moeten worden.
Zonde dat de vorige eigenaar het staartje van de Jobo rocketeer headshell eraf geschuurd heeft.
Wat ga je daar mee doen?
Deze headshell heb ik niet over maar wil hem eventueel wel ruilen voor de rocketeer headshell.
Het Elac element heb ik niet getest om een retma element te kunnen monteren zal er wat aangepast moeten worden.
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 31 jan 2021 00:07 door Bert Kn.
30 jan 2021 20:52 - 30 jan 2021 20:56 #88558
door Niels
Niels
Beantwoord door Niels in topic Gezocht Jobo / Acoustical headshell
Hoi,
Vandaag de arm opgehaald. Hij ziet er goed uit voor zijn leeftijd. Het is de luxere variant welke van een JOBO / Acoustical 2600 af komt, met armlift.
De bijbehorende headshell is voor de vorige eigenaar wat gemodificeerd. De staart is er afgeschuurd......
Ik heb net enkele Lenco headshells verkocht omdat ik geen Lenco arm heb en het mij alleen om het element ging.
Volgens mij klopt de diameter wel, maar is de schroefdraad anders. Ik ben even kwijt waar ik dat gelezen heb. Of dit nu op Vinyl Engine was of Lenco Heaven. Maar goed...misschien toch maar eens proberen... Of een 3-D print? Ik heb een collega met een 3-D printer..... of iemand vinden die een mooi houten exemplaar kan snijden.... dat zou nog mooier zijn. Ik denk zelf dat ik daar het gereedschap en de fijngevoeligfheid niet voor heb.
Groet,
Niels
Vandaag de arm opgehaald. Hij ziet er goed uit voor zijn leeftijd. Het is de luxere variant welke van een JOBO / Acoustical 2600 af komt, met armlift.
De bijbehorende headshell is voor de vorige eigenaar wat gemodificeerd. De staart is er afgeschuurd......
Ik heb net enkele Lenco headshells verkocht omdat ik geen Lenco arm heb en het mij alleen om het element ging.
Volgens mij klopt de diameter wel, maar is de schroefdraad anders. Ik ben even kwijt waar ik dat gelezen heb. Of dit nu op Vinyl Engine was of Lenco Heaven. Maar goed...misschien toch maar eens proberen... Of een 3-D print? Ik heb een collega met een 3-D printer..... of iemand vinden die een mooi houten exemplaar kan snijden.... dat zou nog mooier zijn. Ik denk zelf dat ik daar het gereedschap en de fijngevoeligfheid niet voor heb.
Groet,
Niels
Niels
Laatst bewerkt 30 jan 2021 20:56 door Niels.
30 jan 2021 19:02 - 30 jan 2021 19:03 #88555
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Gezocht Jobo / Acoustical headshell
Ik ben eens aan die kop gekomen gekregen
hij is doorgezaagt en schuinte zamen gelijmd
door wie ???? ik den dat het willens worden gebruikt
voor zo,n tafel door diegene met zo,n tafel ,maar bezat deze lenco kop
lenco staat er ook op . mischien past hij ook ? hij is ook met zo,n punt van voren
Huub
hij is doorgezaagt en schuinte zamen gelijmd
door wie ???? ik den dat het willens worden gebruikt
voor zo,n tafel door diegene met zo,n tafel ,maar bezat deze lenco kop
lenco staat er ook op . mischien past hij ook ? hij is ook met zo,n punt van voren
Huub
Laatst bewerkt 30 jan 2021 19:03 door Huub.