Skip to main content
GESPOT

Philips plano verbouwd tot computer

Meer
05 nov 2014 17:38 - 05 nov 2014 17:43 #47767 door Franc
Beantwoord door Franc in topic Philips plano verbouwd tot computer
Nou Pieter,

Tegen een originele verbouwing is eigenlijk niets tegen.
Er kunnen best leuke schepsels ontstaan door verbouwing van bv een radio.
En niet iedereen denkt zo maar met een niet zeldzaam toestel is er idd wel wat voor te zeggen.
Maar om domweg een computer erin te duwen zonder ook maar iets terug te laten komen van de radio zelf, en pas achteraf zien dat de computer meer plaats nodig heeft dan de radio diep is dat getuigt van verregaande creativiteit!

Hoe doen ze dat op Facebook? Vind ik leuk :thumbsup:
Stom Stom

Groet Frank
Laatst bewerkt 05 nov 2014 17:43 door Franc.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
05 nov 2014 17:17 #47766 door Cees
Beantwoord door Cees in topic Philips plano verbouwd tot computer
Miljarden,zal wel mee vallen, maar nog wel heel veel.
Maar er worden er ook heel veel weggegooid, want ze mogen b.v niet meer in de bejaardenhuizen
worden gebruikt. Dus: De ouderen daar kopen een plastic ding en hun plano gaat in de afval container. Ze gaan dus nu wel schaars worden. Misschien enkele "morgensterren"die de containers
snachts afstruinen en ze op M PL plaatsen.
Vr gr Cees.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
05 nov 2014 16:58 #47764 door Gino
Beantwoord door Gino in topic Philips plano verbouwd tot computer
Mwa, van zo'n B5X.... zijn er nog miljarden.... :)

En ook niet een toestel met een waarde om je druk over te maken.

Wellicht een kaalgeplukte sloper, nu een PC in retrojasje.

Ik geef toe : een verstrooischermpje achter de zenderschaal ( met lampies als je de PC aanzet) had leuker geweest.

Als het oud is is het leuk

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
05 nov 2014 13:25 #47755 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Philips plano verbouwd tot computer
Ja er bestaan altijd zoo genaamde verbeterraars
Verprussers zeg maar op niks af
Huub .

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
05 nov 2014 13:18 #47754 door pieterv
Beantwoord door pieterv in topic Philips plano verbouwd tot computer
Hallo Frank,

Het is inderdaad om droevig van te worden. Wellicht beter had ik deze draad niet gestart.
Maar het is wel een feit dat men zo omgaat met oude radio's.

mvg, Pieter.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
04 nov 2014 12:18 #47724 door Franc
Beantwoord door Franc in topic Philips plano verbouwd tot computer
De moeite van het vermelden niet eens waard, om te huilen zo niks!!!
Dit raakt kant nog wal! Stom
Je ziet de draden achter de schaal, en toen????
En nog eens uitgebouwd is om de computer in zijn geheel te herbergen.

Had er dan (als het dan toch moet!) een laptopje ingefrot en in de zijkanten een setje laagohmige speakers ingebouwd.
En de schaal met knoppen en al dan onder het toetsenbord bevestigen zodanig dat het naar voren opengeklapt kan worden voor gebruik.
En het scherm dan vast in de kast bevestigen.

Na afsluiten klap je het zaakje dan weer dicht zodat de computer uit het zicht is en je een normale plano ziet.

Wellicht breng ik weer een soort Granny,s tot leven. wv1

Groet Frank

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena