- Berichten: 1710
GESPOT
NPO Radio 5 Evergreen Top 1000
04 nov 2014 20:42 #47742
door maarten
Beantwoord door maarten in topic NPO Radio 5 Evergreen Top 1000
Je zou even aan Ruud kunnen vragen wat het kost om radio Paradijs in de lucht te houden. Ruudtx op het NFOR, ik weet niet of hij hier ook meeleest.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
04 nov 2014 17:59 #47732
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic NPO Radio 5 Evergreen Top 1000
Hans,
Ik weet niet wat die kosten zijn, maar alleen de energiekosten van een dergelijke MG zender zullen al behoorlijk zijn. En dan het onderhoud, Maar het is een leuk en spannend idee.
Dus eerst maar een vereniging oprichten om aan zendrechten te komen en te kopen.
Ik weet niet wat die kosten zijn, maar alleen de energiekosten van een dergelijke MG zender zullen al behoorlijk zijn. En dan het onderhoud, Maar het is een leuk en spannend idee.
Dus eerst maar een vereniging oprichten om aan zendrechten te komen en te kopen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
04 nov 2014 13:32 - 04 nov 2014 14:25 #47725
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic NPO Radio 5 Evergreen Top 1000
Behalve de warmte die de buizen uitstralen heeft zo'n ouderwetse radio toch wel een charme die onze harten verwarmt..... Op dit moment staat de Siemens SH 522 GW afgestemd op NPO radio 5 het liedje She loves you van de Beatles ten gehore te brengen. Het kan dus echt wel op de middengolf......de hele week door goeie 60-er en 70-er jaren muziek.
Daarom jammer dat de AM weg moet.... Het heeft kennelijk alles met bezuiniging te maken. Ik begrijp het ook wel...
Maar wat zou het ons forumlezers kosten om een bestaande AM-zender met goede muziek in de lucht te houden? De leden van de religieuze gemeenten in ons land krijgen het tenslotte ook voor elkaar. De oude zendapparatuur is al lang afgeschreven en werkt nog steeds perfect... dus wat let ons ?
Oh, voor ik het vergeet de Siemens radio waar ik momenteel te Top 1000 mee beluister klinkt geweldig voor zo'n oud toestel. Nooit een condensator vervangen....(nog bedankt Jarno voor de mooie radio
)
Met vriendelijke groet, Hans
Daarom jammer dat de AM weg moet.... Het heeft kennelijk alles met bezuiniging te maken. Ik begrijp het ook wel...
Maar wat zou het ons forumlezers kosten om een bestaande AM-zender met goede muziek in de lucht te houden? De leden van de religieuze gemeenten in ons land krijgen het tenslotte ook voor elkaar. De oude zendapparatuur is al lang afgeschreven en werkt nog steeds perfect... dus wat let ons ?
Oh, voor ik het vergeet de Siemens radio waar ik momenteel te Top 1000 mee beluister klinkt geweldig voor zo'n oud toestel. Nooit een condensator vervangen....(nog bedankt Jarno voor de mooie radio
Met vriendelijke groet, Hans
Laatst bewerkt 04 nov 2014 14:25 door Johannes.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
03 nov 2014 18:44 #47714
door Martin
Beantwoord door Martin in topic NPO Radio 5 Evergreen Top 1000
Ja Henk, zo kom je nog eens ergens op mooie onverwachte plekken.
groeten Martin
groeten Martin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
03 nov 2014 18:30 #47712
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic NPO Radio 5 Evergreen Top 1000
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
03 nov 2014 15:00 #47707
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic NPO Radio 5 Evergreen Top 1000
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.