Repro onderdelen
Opnieuw bedrukken van Philips 658U schaal
Minder
Meer
17 aug 2019 19:03 #78981
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic Opnieuw bedrukken van Philips 658U schaal
Verzendkosten kan je uitsparen door de schalen op een beurs in te leveren en later weer af te halen.
Ook andere schalen types kunnen opnieuw bedrukt worden.
Zodra de instelkosten voor de drukker maar terugbetaald kunnen worden wil ik er graag aan meewerken om vooral origineel materiaal weer opnieuw te gebruiken.
Het kan i.d.d. zo makkelijk en goedkoop als we een beetje samenwerken.
Ook andere schalen types kunnen opnieuw bedrukt worden.
Zodra de instelkosten voor de drukker maar terugbetaald kunnen worden wil ik er graag aan meewerken om vooral origineel materiaal weer opnieuw te gebruiken.
Het kan i.d.d. zo makkelijk en goedkoop als we een beetje samenwerken.
Handtekening
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
17 aug 2019 14:07 - 17 aug 2019 14:08 #78978
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Opnieuw bedrukken van Philips 658U schaal
Hallo Ben,
Bedankt voor je reactie. Dus voor 10 exemplaren kan het gerealiseerd worden? En nu maar afwachten of de bestellingen voor een originele 658U schaal bij je binnenstromen.
Dat moet toch makkelijk kunnen lukken, want dit model radio staat bij menig verzamelaar in huis. En meestal is de kwetsbare schaal vervaagd en is opnieuw drukken van de oude schaal een prima en voordelige oplossing.
Een mooie gave schaal is tenslotte de eerste aanblik van de radio en een sieraad in huis :radio:
Ik wacht de bestellingen de komende week even af en als het vereiste aantal niet gehaald wordt dan bestel ik een 658U schaal die je in voorraad hebt.
Bedankt voor je reactie. Dus voor 10 exemplaren kan het gerealiseerd worden? En nu maar afwachten of de bestellingen voor een originele 658U schaal bij je binnenstromen.
Dat moet toch makkelijk kunnen lukken, want dit model radio staat bij menig verzamelaar in huis. En meestal is de kwetsbare schaal vervaagd en is opnieuw drukken van de oude schaal een prima en voordelige oplossing.
Een mooie gave schaal is tenslotte de eerste aanblik van de radio en een sieraad in huis :radio:
Ik wacht de bestellingen de komende week even af en als het vereiste aantal niet gehaald wordt dan bestel ik een 658U schaal die je in voorraad hebt.
Laatst bewerkt 17 aug 2019 14:08 door Johannes.
17 aug 2019 13:28 - 17 aug 2019 13:35 #78977
door Ben Dijkman
Handtekening
Handtekening
Laatst bewerkt 17 aug 2019 13:35 door Ben Dijkman.
16 aug 2019 22:17 #78968
door Ben Dijkman
Handtekening
Het bedrukken van originele schalen is uiteraard mogelijk.
Als ik 10 originele exemplaren van hetzelfde heb, kan dat heel makkelijk geregeld worden.
Wat betreft de rand afwerking:
Als u een schaal wilt hebben die super mooi afgewerkt moet zijn
of
zelfs nóg mooier dan een originele ?
Tegen meerprijs polijst ik op uw verzoek alle randjes tot superhoogglans zodat ze zelfs gehangen in een kerstboom niet zouden misstaan .
Als ik 10 originele exemplaren van hetzelfde heb, kan dat heel makkelijk geregeld worden.
Wat betreft de rand afwerking:
Als u een schaal wilt hebben die super mooi afgewerkt moet zijn
of
zelfs nóg mooier dan een originele ?
Tegen meerprijs polijst ik op uw verzoek alle randjes tot superhoogglans zodat ze zelfs gehangen in een kerstboom niet zouden misstaan .
Handtekening
16 aug 2019 18:22 - 16 aug 2019 18:37 #78965
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Opnieuw bedrukken van Philips 658U schaal
Dag François,
Dat ben ik met u eens, want Ben Dijkman maakt perfecte reproducties die kwalitatief beter zijn dan de originele schalen waarvan de letters al snel vervagen door onvoorzichtig schoon maken en kuisen.
Want zo'n beschadigde schaal heb ik nu dus ook en daar hebben de repro schalen van Ben gelukkig geen last van . Ook niet op de lange termijn omdat de gebruikte zeefdruk verf-inkt van nu van superieure kwaliteit is.
Maar waarom ik graag het originele glas wil laten bedrukken is meer vanwege het behouden van zoveel mogelijk originele details van de radio. En.... ik vind de randen van het originele glas ook net iets mooier afgewerkt maar dat is persoonlijk... maar dat doet niets af aan de perfecte kwaliteit van de schalen van Ben.
Vandaar dat ik dit verhaaltje heb gedicht op het forum en misschien reageert Ben ook nog en weten we meteen of het opnieuw laten bedrukken van de 658U schaal mogelijk is.
Hans
Dat ben ik met u eens, want Ben Dijkman maakt perfecte reproducties die kwalitatief beter zijn dan de originele schalen waarvan de letters al snel vervagen door onvoorzichtig schoon maken en kuisen.
Want zo'n beschadigde schaal heb ik nu dus ook en daar hebben de repro schalen van Ben gelukkig geen last van . Ook niet op de lange termijn omdat de gebruikte zeefdruk verf-inkt van nu van superieure kwaliteit is.
Maar waarom ik graag het originele glas wil laten bedrukken is meer vanwege het behouden van zoveel mogelijk originele details van de radio. En.... ik vind de randen van het originele glas ook net iets mooier afgewerkt maar dat is persoonlijk... maar dat doet niets af aan de perfecte kwaliteit van de schalen van Ben.
Vandaar dat ik dit verhaaltje heb gedicht op het forum en misschien reageert Ben ook nog en weten we meteen of het opnieuw laten bedrukken van de 658U schaal mogelijk is.
Hans
Laatst bewerkt 16 aug 2019 18:37 door Johannes.
- Francois129
- [Francois129]
-
- Na de buizentoestellen ook vintage toestellen
16 aug 2019 16:38 #78961
door Francois129
Beantwoord door Francois129 in topic Opnieuw bedrukken van Philips 658U schaal
Ik heb recent bij Ben zo een schaaltje besteld. Zéér mooie kwaliteit. Mijn eerste vraag aan Ben was ook eventueel mijn origineel glas te bedrukken maar als hij dit al zou doen kwam dit met opsturen, bedrukken en terugsturen voor mij duurder uit.
Ik denk dat het buiten het originele glas ook de opdruk van BD is die er op komt.
François
Ik denk dat het buiten het originele glas ook de opdruk van BD is die er op komt.
François