Radio's van 1950 tot 1970
Loewe Opta 4720W Glasplaat
Minder
Meer
07 okt 2024 22:44 #100087
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic Loewe Opta 4720W Glasplaat
Ik had heel veel nog originele schalen. 5 euro per stuk vroeg ik er voor.
Zoeken ze op een forum, worden ze naar mij getipt .... vervolgens ik zag zelden daadwerkelijk een vraag van die personen binnekomen.
Soms ook wel. Of ik even een foto van de schaal wil maken.
Schaal opzoeken foto maken en per email sturen naar klant.
(Echt mooie gave originele schaal, nog goede opdrukken maar ja ...wel oud en gebruikt)
Hé Ben , zie ik daar op de foto een krasje en een stipje op het glas of lijkt dat maar zo.
Kun je even een grotere foto maken van die plekken.
Schaal weer opzoeken, foto maken en opsturen per email.
Ja Ben, er zit toch een beschadiging op die schaal..... erg jammer..Ik zoek wel even verder. (Heu... je zocht toch een originele gave dus gebruikte ?, beter als deze ga je niet vinden, Ben verkoopt geen rotzooi ! )
Of ..
.Klant : voor 5 euro wil ik hem wel van je overnemen.Waar kan ik het geld naar overmaken?
Is goed klant : 5€ plus 7,50€ verzendkosten maakt samen 12,50€
Klant: Nee voor 5 euro wil ik hem wel overnemen . 12,50? Dat heeft mij de hele radio nog niet eens gekost..veel te duur !
Gevolg: Na jaren van dit soort gedram gezeur en gezever heb ik bijna alle dozen met grote schalen naar de stort gebracht: Weg met die zooi, wil toch niemand hebben.
Waarom zou ik nog moeite doen , staat alleen maar in de weg en geeft alleen maar ergernis.
Kijk dat ze geen geld willen geven is hun probleem en goed recht , kan mij niet meer schelen.
Nu heb je er nog 1 probleem extra bij..bewaren van originele schalen heeft geen zin dus het vinden gaat zo alleen nog maar lastiger worden.
Penny-wise...pound foolish gedrag dus
Zoeken ze op een forum, worden ze naar mij getipt .... vervolgens ik zag zelden daadwerkelijk een vraag van die personen binnekomen.
Soms ook wel. Of ik even een foto van de schaal wil maken.
Schaal opzoeken foto maken en per email sturen naar klant.
(Echt mooie gave originele schaal, nog goede opdrukken maar ja ...wel oud en gebruikt)
Hé Ben , zie ik daar op de foto een krasje en een stipje op het glas of lijkt dat maar zo.
Kun je even een grotere foto maken van die plekken.
Schaal weer opzoeken, foto maken en opsturen per email.
Ja Ben, er zit toch een beschadiging op die schaal..... erg jammer..Ik zoek wel even verder. (Heu... je zocht toch een originele gave dus gebruikte ?, beter als deze ga je niet vinden, Ben verkoopt geen rotzooi ! )
Of ..
.Klant : voor 5 euro wil ik hem wel van je overnemen.Waar kan ik het geld naar overmaken?
Is goed klant : 5€ plus 7,50€ verzendkosten maakt samen 12,50€
Klant: Nee voor 5 euro wil ik hem wel overnemen . 12,50? Dat heeft mij de hele radio nog niet eens gekost..veel te duur !
Gevolg: Na jaren van dit soort gedram gezeur en gezever heb ik bijna alle dozen met grote schalen naar de stort gebracht: Weg met die zooi, wil toch niemand hebben.
Waarom zou ik nog moeite doen , staat alleen maar in de weg en geeft alleen maar ergernis.
Kijk dat ze geen geld willen geven is hun probleem en goed recht , kan mij niet meer schelen.
Nu heb je er nog 1 probleem extra bij..bewaren van originele schalen heeft geen zin dus het vinden gaat zo alleen nog maar lastiger worden.
Penny-wise...pound foolish gedrag dus
Handtekening
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
07 okt 2024 00:43 #100079
door Herman
Handtekening
Beantwoord door Herman in topic Loewe Opta 4720W Glasplaat
Hoi Ben,
Allemaal knijpstuivers zijn het, mag allemaal niks kosten.
Groet,
Herman.
Allemaal knijpstuivers zijn het, mag allemaal niks kosten.
Groet,
Herman.
Handtekening
06 okt 2024 23:03 - 06 okt 2024 23:07 #100076
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic Loewe Opta 4720W Glasplaat
Het zoeken is voor veel radiohobbyisten nu juist zo leuk en spannend.
Hopend op het berichtje dat er iemand schrijft dat hij er nog wel 1 heeft liggen liefst ...gratis ...tegen verzendkosten.
Het zoeken is juist zo leuk ook al duurt dat jaren, het kost dan immers ook niks... dus ga je niet eens bij Ben Dijkman vragen want dan heb je het misschien wel meteen , maar daarvoor moet je dan ook nog betalen..dat heet commercie
Dan is er geen lol aan
Hopend op het berichtje dat er iemand schrijft dat hij er nog wel 1 heeft liggen liefst ...gratis ...tegen verzendkosten.
Het zoeken is juist zo leuk ook al duurt dat jaren, het kost dan immers ook niks... dus ga je niet eens bij Ben Dijkman vragen want dan heb je het misschien wel meteen , maar daarvoor moet je dan ook nog betalen..dat heet commercie
Dan is er geen lol aan

Handtekening
Laatst bewerkt 06 okt 2024 23:07 door Ben Dijkman.
04 okt 2024 18:46 #100061
door ronz
Beantwoord door ronz in topic Loewe Opta 4720W Glasplaat
Beste Frans,
Ik heb eventueel wel een 5725W Magnet te koop maar ik weet niet of je hier mee geholpen bent. Die is volgens mij iets breder als de 4720W.
Met vriendelijke groeten,
Ron
Ik heb eventueel wel een 5725W Magnet te koop maar ik weet niet of je hier mee geholpen bent. Die is volgens mij iets breder als de 4720W.
Met vriendelijke groeten,
Ron
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
- Cees
Minder
Meer
30 sep 2024 15:35 #100036
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic Loewe Opta 4720W Glasplaat
Luna achterwand staat bij Ben te koop.
Cees- pa1dba
30 sep 2024 14:53 #100034
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Loewe Opta 4720W Glasplaat
Henk van 't Kruis