Radio's van 1950 tot 1970
philips bx233u
21 apr 2018 21:23 #72142
door sander33
Beantwoord door sander33 in topic philips bx233u
Hallo Henk,
ik heb interesse hier mee kan ik nog een bx233u die ik heb compleet maken
wilt u mij een mail sturen? dan kunnen we daar verder praten en kan ik u de verzendkosten overmaken
ik ga er van uit dat u niet vlak bij Nijmegen woont sander21alst@hotmail.com
mvg sander
ik heb interesse hier mee kan ik nog een bx233u die ik heb compleet maken
wilt u mij een mail sturen? dan kunnen we daar verder praten en kan ik u de verzendkosten overmaken
ik ga er van uit dat u niet vlak bij Nijmegen woont sander21alst@hotmail.com
mvg sander
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
21 apr 2018 21:15 #72141
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic philips bx233u
Omdat ik aan het opruimen ben, is er nog een BX233U gevonden, zonderschaal en knoppen, kast is netjes, inclusief achterwand. Chassis origineel, verder niet getest.
Indien nodig, gratis voor de klussers. Bij voorkeur even ophalen, anders tegen verzendkosten.
Indien nodig, gratis voor de klussers. Bij voorkeur even ophalen, anders tegen verzendkosten.
Henk van 't Kruis
21 apr 2018 20:25 - 21 apr 2018 20:26 #72140
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic philips bx233u
Hallo Sander,
Ik mail je straks wel even. Het is idd prachtig weer om met de R4 te gaan toeren. Je moet er wel rekening mee houden dat het repareren van een radio die het niet meer doet niet in 5 minuten kan geschieden. Zoals ik het kan inschatten moet het chassis er uit en daarna kan het storingzoeken beginnen.
Dus houd er vast maar rekening mee dat je er niet op kunt wachten. Zeker met dit mooie weer
M.vr.gr. Hans
Ik mail je straks wel even. Het is idd prachtig weer om met de R4 te gaan toeren. Je moet er wel rekening mee houden dat het repareren van een radio die het niet meer doet niet in 5 minuten kan geschieden. Zoals ik het kan inschatten moet het chassis er uit en daarna kan het storingzoeken beginnen.
Dus houd er vast maar rekening mee dat je er niet op kunt wachten. Zeker met dit mooie weer
M.vr.gr. Hans
Laatst bewerkt 21 apr 2018 20:26 door Johannes.
21 apr 2018 11:16 #72137
door sander33
Bedankt voor Uw bericht Hans zullen we elkaars telefoonnummer uitwisselen?
uw aanbod lijkt mij wel iets Leusden is niet zo ver voor mij dan maak ik er een tour tochtje van
met mijn oldtimer Renault 4
mijn mail adres is sander21alst@hotmail.com dan kunnen we daar nummers uitwisselen
mvg sander
uw aanbod lijkt mij wel iets Leusden is niet zo ver voor mij dan maak ik er een tour tochtje van
met mijn oldtimer Renault 4
mijn mail adres is sander21alst@hotmail.com dan kunnen we daar nummers uitwisselen
mvg sander
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Erwin goossens
20 apr 2018 12:49 #72133
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic philips bx233u
Dag Sander,
Ik zag dat Henk een link heeft geplaatst naar een bijna 6 jaar oud topic dat ik destijds heb geschreven over een BX233U. Wat gaat te tijd toch snel..... al weer 6 jaar geleden. Veel te snel eigenlijk......
In Nijmegen en omgeving zijn een paar zeer bekwame buizenradiohobbyisten te vinden onder wie Jacques Hermans die o.a. de NVHR radiocursus in Ede organiseert. Hij wil je vast wel helpen met de radio.
Ik wil hem ook wel repareren, maar dan moet je wat verder weg. Naar Leusden . Kijk maar wat je er van vindt.
Groeten, Hans
Ik zag dat Henk een link heeft geplaatst naar een bijna 6 jaar oud topic dat ik destijds heb geschreven over een BX233U. Wat gaat te tijd toch snel..... al weer 6 jaar geleden. Veel te snel eigenlijk......
In Nijmegen en omgeving zijn een paar zeer bekwame buizenradiohobbyisten te vinden onder wie Jacques Hermans die o.a. de NVHR radiocursus in Ede organiseert. Hij wil je vast wel helpen met de radio.
Ik wil hem ook wel repareren, maar dan moet je wat verder weg. Naar Leusden . Kijk maar wat je er van vindt.
Groeten, Hans
20 apr 2018 09:52 #72132
door sander33
bedankt voor uw reactie ik heb het schema bekeken maar het is chinees voor mij
ik ben een beginner qua electronica toch wil ik het zelf proberen maar kom er niet uit
ik ben een beginner qua electronica toch wil ik het zelf proberen maar kom er niet uit