Skip to main content
Algemeen

Probleemmet versturen van bericht

Meer
28 mrt 2011 09:36 #3165 door Teip
Ik heb inmiddels de complete service documentatie van de TX400U-01 en TX400U-04 al binnen. Waarvoor mijn hartelijke dank aan Hein Ros! Kan in ieder geval verder gaan kijken en meten. Maar sta open voor suggesties wat de oorzaak van de klacht(en) kan zijn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
28 mrt 2011 08:37 #3164 door Teip
Beantwoord door Teip in topic Re: Probleemmet versturen van bericht
YEP!! Gelukt! uh...nu nog wat OPLOSSINGEN op de problemen met het toestel:-))

Meer
28 mrt 2011 08:34 #3163 door Teip
Zo te zien is bericht nu verstuurd. Maar de bijhorende foto dus niet. Kreeg bericht dat uploaden mislukt was. Nog eens even proberen. Foto is maar 175 Kb dus moet toch geen probleem zijn.
Bijlagen:

Meer
28 mrt 2011 08:30 #3162 door Teip

Zo, voldoende reacties gehad. Iedereen bedankt! Ik ga nu proberen hieronder wat te kopieeren.

Hallo,
Voor 1e keer hier bericht invoeren dus even kijken of het allemaal lukt.
Ik heb al meer dan 45 jaar een TX400U-04 op zolder staan. Daarop het repareren vroeger geleerd. Die moet nu maar weer eens aan het werk dacht ik zo. Dus op de werkbank geplaatst. Eerst alle elco's voorzichtig weer geactiveerd en aan het werk gegaan.Alle spanningen gemeten op de elko's en dus een aantal, vooral groene weerstanden vervangen. Ook al de nodige teerknollen vervangen.
Ik heb inmiddels al weer beeld en geluid. Opmerkelijk dat de truc die ik bedacht hier al beschreven staat. Nl. via een zg. 2e net converter en een oude Sony video8 camera waarbij nog een kabeltje zit om de video via een antenne ingang op een TV te kunnen bekijken. Dat werkt dus.
Echter ik krijg alleen beeld in het bovenste gedeelte. En een witte streep in het midden.
Al het nodige gemeten en op de scoop bekeken maar ik zie zo nog geen oplossing of defect.Nu kan ik wel uren gaan zoeken maar het lijkt me sneller om hier te vragen of iemand een idee heeft wat er aan de hand kan zijn. Bijgaand, als het lukt, een foto van het beeld.
Ook zoek ik nog een onderkant en...een originele speaker.
Ik heb de beperkte service documentatie met schema's onderdelenlijsten en wat scoop beelden, maar ik heb al eregens gezien dat er een veel grotere moet zijn met meer afregelingen en zoek methodes.

• René R
  • [René R]
Meer
28 mrt 2011 07:58 - 28 mrt 2011 08:09 #3161 door René R
Beantwoord door René R in topic Re: Probleemmet versturen van bericht
Test

Hier even een test met Word en een hoop woorden extra om er nog een wat
langere tekst van te maken waardoor er een beetje onzin ontstaat.
Maar het ging om de test uiteraard.

Groet :smilythumb:
RR

Lijkt bij mij goed te gaan.
Ik weet dat Teksteditor ook geen problemen geeft.
Laatst bewerkt 28 mrt 2011 08:09 door René R.

Meer
28 mrt 2011 07:38 #3160 door Ouwe Schipper
Bij de thread die door Johannes gestart is (met posting 3015) probeerde ik ook een tekst te plaatsen die van te voren op Word was gemaakt. Ging aan alle kanten de mist in, ik wacht nog op antwoord van Marcel over hoe 't dan wèl moet
Nico

Gemaakt door Kunena