Algemeen
Ik zoek een goede scan van de schema's van een F9X38A
18 dec 2021 18:09 #93205
door henkk
Beantwoord door henkk in topic Ik zoek een goede scan van de schema's van een F9X38A
Intussen heb ik een prachtige scan van de documentatie gekregen,waarvoor dank.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
16 dec 2021 09:07 #93194
door henkk
Beantwoord door henkk in topic Ik zoek een goede scan van de schema's van een F9X38A
Dat is m,voor de prijs kon ik er geen buil aan vallen,op z'n hoogst kon je het er van in je
rug krijgen.
Ik ben nu het chassis met de eindtrappen aan het repareren,gelukkig heb ik nog een extra set chassis die ik ooit overgenomen heb van iemand die een kompleet verruineerd meubel gesloopt had voor de luidsprekers.
Henk
rug krijgen.
Ik ben nu het chassis met de eindtrappen aan het repareren,gelukkig heb ik nog een extra set chassis die ik ooit overgenomen heb van iemand die een kompleet verruineerd meubel gesloopt had voor de luidsprekers.
Henk
15 dec 2021 22:32 #93190
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Ik zoek een goede scan van de schema's van een F9X38A
Zoiets als dit?
Tjerk, 9ZZ
15 dec 2021 20:30 #93183
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Ik zoek een goede scan van de schema's van een F9X38A
Wat is er mis met deze scans? Dat ze niet aan elkaar geplakt zijn?
Tjerk, 9ZZ
- Hoedendoosch
- [Hoedendoosch]
-
Minder
Meer
15 dec 2021 19:59 #93182
door Hoedendoosch
Beantwoord door Hoedendoosch in topic Ik zoek een goede scan van de schema's van een F9X38A
- Hoedendoosch
- [Hoedendoosch]
-
Minder
Meer
15 dec 2021 19:48 #93181
door Hoedendoosch
Beantwoord door Hoedendoosch in topic Ik zoek een goede scan van de schema's van een F9X38A
Hi Henk,
mooi toestel, gefeliciteerd. Wat bedoel je met "onderstel" ? De poten ? Die zijn te verkrijgen bij Ben Dijkman. Indien goed gereviseerd is dit toestel een genot voor oog en oor. Vind het nog steeds jammer dat ik mijn F9X wegens omstandigheden weg moest doen. Vakkundig hersteld door Henk en Peter !
Enjoy.
Pim.
mooi toestel, gefeliciteerd. Wat bedoel je met "onderstel" ? De poten ? Die zijn te verkrijgen bij Ben Dijkman. Indien goed gereviseerd is dit toestel een genot voor oog en oor. Vind het nog steeds jammer dat ik mijn F9X wegens omstandigheden weg moest doen. Vakkundig hersteld door Henk en Peter !
Enjoy.
Pim.