Algemeen
gezocht !
01 dec 2016 13:39 #63756
door bvdkruijt
Elias,
Ja dat is jammer, maar een ander chassis vinden lijkt me erg lastig.
Als het nu een Philips was was de kans misschien wat groter geweest..
Mijn advies is toch om die advertentie op ebay in de gaten te houden, wellicht heb je de radio voor weinig te pakken. Het duurt nog maar een dag en 4 uur.
Groet Bastiaan
Ja dat is jammer, maar een ander chassis vinden lijkt me erg lastig.
Als het nu een Philips was was de kans misschien wat groter geweest..
Mijn advies is toch om die advertentie op ebay in de gaten te houden, wellicht heb je de radio voor weinig te pakken. Het duurt nog maar een dag en 4 uur.
Groet Bastiaan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
30 nov 2016 23:25 #63744
door elias
hallo
Het probleem is dat ik alleen de kast met luidsprekers, het achterwandje ende zenderschaal heb .Het Chassis is helaas door de vorige eigenaar totaal vernield en weggegooid, vandaar.Nogmaals een nagekeken en betrouwbaar toestel is wat ik zoek.ebay is een laatste redmiddel,2 slechte ervaringen achtereen helaas.
Vr Gr. Elias
Het probleem is dat ik alleen de kast met luidsprekers, het achterwandje ende zenderschaal heb .Het Chassis is helaas door de vorige eigenaar totaal vernield en weggegooid, vandaar.Nogmaals een nagekeken en betrouwbaar toestel is wat ik zoek.ebay is een laatste redmiddel,2 slechte ervaringen achtereen helaas.
Vr Gr. Elias
30 nov 2016 22:43 #63741
door bvdkruijt
29 nov 2016 23:11 #63722
door admin
Henk van 't Kruis
Henk van 't Kruis
29 nov 2016 22:26 #63719
door elias
Hoi mensen
Ik zoek nog steeds , een koplete Radio is natuurlijk ook welkom .Voorwaarde is dat het toestel betrouwbaar speelt.Ik ben bereid een goede prijs te betalen, een en ander heeft met een belofte aan een dierbaar iemand te maken.
Gr. Elias
Ik zoek nog steeds , een koplete Radio is natuurlijk ook welkom .Voorwaarde is dat het toestel betrouwbaar speelt.Ik ben bereid een goede prijs te betalen, een en ander heeft met een belofte aan een dierbaar iemand te maken.
Gr. Elias