Algemeen
Tefifon
22 mei 2015 20:50 #52616
door Peter1963
Beste Marc,
Kijk eens op e-bay Duitsland, daar staat altijd heel veel onder Tefifon. De eerste Tefifons (in ieder geval van dit type) waren uitgerust met slechte elementen. Dit element is er achteraf ingebouwd. Men gebruikte hier niet speciaal 1 merk voor. Ik heb 2 Tefifons 1 met het originele element en 1 zonder het originele element (En dit is dus geen Ronette element). Wellicht kun je er dus ook een ander element in bouwen. De banden kun je ook op e-bay Duitsland kopen, helaas beginnen deze aardig in prijs te stijgen.
Veel geluk bij je zoektocht.
Groetje Peter
Dit is de Tefifon met het niet originele element. Grappig feitje is, dat ze na het vervangen van het element de Tefi "op z'n kop" hebben teruggezet.
Kijk eens op e-bay Duitsland, daar staat altijd heel veel onder Tefifon. De eerste Tefifons (in ieder geval van dit type) waren uitgerust met slechte elementen. Dit element is er achteraf ingebouwd. Men gebruikte hier niet speciaal 1 merk voor. Ik heb 2 Tefifons 1 met het originele element en 1 zonder het originele element (En dit is dus geen Ronette element). Wellicht kun je er dus ook een ander element in bouwen. De banden kun je ook op e-bay Duitsland kopen, helaas beginnen deze aardig in prijs te stijgen.
Veel geluk bij je zoektocht.
Groetje Peter
Dit is de Tefifon met het niet originele element. Grappig feitje is, dat ze na het vervangen van het element de Tefi "op z'n kop" hebben teruggezet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Marc
- [Marc]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
19 mei 2015 16:43 #52541
door Marc
Beantwoord door Marc in topic Tefifon
- Marc
- [Marc]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
15 mei 2015 19:53 #52474
door Marc
Weet iemand of Lee problemen heeft met zijn Internet ?
Ik probeer in contact te komen ivm de Toonkop en naalden voor mijn Tefifon
Mvgr Marc :thumbsup:
Ik probeer in contact te komen ivm de Toonkop en naalden voor mijn Tefifon
Mvgr Marc :thumbsup:
- Marc
- [Marc]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
13 mei 2015 15:34 #52412
door Marc
HalloJan ,
ik wacht nog even op bericht van Lee als dat niet lukt dan ga ik verder met de zoektocht
Mvgr Marc
ik wacht nog even op bericht van Lee als dat niet lukt dan ga ik verder met de zoektocht
Mvgr Marc
- Marc
- [Marc]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
12 mei 2015 21:24 #52394
door Marc
HalloLee dat zou echt geweldig zijn