Algemeen
Film over philips van gloeilamp tot radiokast tot laselektro
22 jan 2015 12:34 - 22 jan 2015 12:47 #50082
door NGG
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Beantwoord door NGG in topic Film over philips van gloeilamp tot radiokast tot laselektro
Prachtige doc. Het origineel zal vast nog wel in het PCA te vinden zijn lijkt mij.
Waar zou Philips zijn geweest zonder vrouwen?
En zouden er nog van die Vlinders in leven zijn?
Medische technologie, voedselveredeling en ledverlichting is nu de corebusiness. En vrijwel niets meer in de lage lande op productiegebied.
Het kan verkeren allemaal.
Waar zou Philips zijn geweest zonder vrouwen?
En zouden er nog van die Vlinders in leven zijn?
Medische technologie, voedselveredeling en ledverlichting is nu de corebusiness. En vrijwel niets meer in de lage lande op productiegebied.
Het kan verkeren allemaal.
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Laatst bewerkt 22 jan 2015 12:47 door NGG.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
21 jan 2015 23:13 - 21 jan 2015 23:15 #50067
door maarten
Beantwoord door maarten in topic Film over philips van gloeilamp tot radiokast tot laselektro
Die opmerking snap ik niet helemaal. Per fabriek wordt er mijsinziens ongeveer evenveel tijd aan besteed als wanneer de fabriek een zelfstandige fabriek was geweest, en dan heb je nog eens de synergie van een groot concern erbij. Iets dat nu overigens grotendeels vertrokken is.pieterv schreef : Aardige introductie overzicht van de vele Philips fabrieken in de jaren 1950.
Maar juist omdat er zo veel soorten producten gemaakt worden, kan er per product niet veel tijd aan besteed worden.
Laatst bewerkt 21 jan 2015 23:15 door maarten.
- snameroc1963
- [snameroc1963]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
21 jan 2015 18:13 #50060
door snameroc1963
Beantwoord door snameroc1963 in topic Film over philips van gloeilamp tot radiokast tot laselektro
Hij zal best in een betere kwaliteit bestaan hij komt van een vcc band bij een afgedankte recorder.
Ik houd me aanbevolen als iemand een hoogwaardigere kwaliteit heeft maar tot die tijd moeten we het hiermee doen.
Johan
Ik houd me aanbevolen als iemand een hoogwaardigere kwaliteit heeft maar tot die tijd moeten we het hiermee doen.
Johan
20 jan 2015 19:35 #50028
door pieterv
Beantwoord door pieterv in topic Film over philips van gloeilamp tot radiokast tot laselektro
Aardige introductie overzicht van de vele Philips fabrieken in de jaren 1950.
Maar juist omdat er zo veel soorten producten gemaakt worden, kan er per product niet veel tijd aan besteed worden. Ook jammer dat de video van slechte kwaliteit is.
Toch wel bijzonder te weten dat Philips destijds wel 50.000 mensen aan personeel had en voor 8% van de Nederlandse export zorgde.
Mvg, Pieter.
Maar juist omdat er zo veel soorten producten gemaakt worden, kan er per product niet veel tijd aan besteed worden. Ook jammer dat de video van slechte kwaliteit is.
Toch wel bijzonder te weten dat Philips destijds wel 50.000 mensen aan personeel had en voor 8% van de Nederlandse export zorgde.
Mvg, Pieter.
20 jan 2015 15:54 #50022
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Film over philips van gloeilamp tot radiokast tot laselektro
Inderdaad, leuk. Vooral die ongelooflijk oubollige voiceover...
Tjerk, 9ZZ
20 jan 2015 11:17 #50020
door pietje b
Beantwoord door pietje b in topic Film over philips van gloeilamp tot radiokast tot laselektro
Leuke bijdrage.
Groet Piet
Groet Piet