Algemeen
verkoop vinyl schiet omhoog
01 feb 2012 19:45 #14229
door jarno
.
Beantwoord door jarno in topic Re: verkoop vinyl schiet omhoog
als ik eerlijk ben draai ik bijna altijd platen.
uiteindelijk heb ik toch maar eens een wat betere platenspeler bij mijn stereo gezet zodat ik ook mijn nieuwe platen durf af te spelen zonder ze te slopen.
cd's draai ik eigenlijk alleen maar in de auto.
uiteindelijk heb ik toch maar eens een wat betere platenspeler bij mijn stereo gezet zodat ik ook mijn nieuwe platen durf af te spelen zonder ze te slopen.
cd's draai ik eigenlijk alleen maar in de auto.
.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
01 feb 2012 19:34 #14227
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Re: verkoop vinyl schiet omhoog
Een 2e leven zou niet verkeerd zijn 
Vergeet niet dat er exemplaren tussen zitten die ik al vanaf de zestiger jaren in mijn bezit zijn
Ik ken mensen die 20000 titels aan mp3 op hun pc hebben staan,(meestal illegaal gedownload dus niets voor betaald) zouden ze die nog allemaal kunnen luisteren voordat magere hein hen ophaald?
Mijn singels worden regelmatig gewisseld in de jukebox en de lp`s bezorgen mij menig gelukkig luister uurtje en dat al sinds de jaren 60 dus er staat niet 1 door mij onbeluisterd
exemplaar tussen, wel vele juweeltjes :woohoo:
En ook niet onbelangrijk.....ik heb netjes betaald voor de muziek waar ik naar luister
Vergeet niet dat er exemplaren tussen zitten die ik al vanaf de zestiger jaren in mijn bezit zijn
Ik ken mensen die 20000 titels aan mp3 op hun pc hebben staan,(meestal illegaal gedownload dus niets voor betaald) zouden ze die nog allemaal kunnen luisteren voordat magere hein hen ophaald?
Mijn singels worden regelmatig gewisseld in de jukebox en de lp`s bezorgen mij menig gelukkig luister uurtje en dat al sinds de jaren 60 dus er staat niet 1 door mij onbeluisterd
exemplaar tussen, wel vele juweeltjes :woohoo:
En ook niet onbelangrijk.....ik heb netjes betaald voor de muziek waar ik naar luister
- brcf01
- [brcf01]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
01 feb 2012 15:35 #14219
door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Re: verkoop vinyl schiet omhoog
Dat vroeg ik me ook al af... 
Maar een mooie voorraad en ook vast een mooie collectie!
:thumbsup:
Maar een mooie voorraad en ook vast een mooie collectie!
:thumbsup:
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
01 feb 2012 15:20 #14217
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Re: verkoop vinyl schiet omhoog
Tjonge :radio: Je hebt een extra mensenleven nodig om ze allemaal te draaien
01 feb 2012 06:20 #14205
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Re: verkoop vinyl schiet omhoog
Ik ben nooit van het vinyl afgestapt waarvoor ik door familie en kennissen altijd hartelijk uitgelachen werd todat ik een singeltje of lp opzette en hun ``oh ja`` gevoel kwam 
Het is leuk dat er veel artiesten weer op Vinyl uitkomen maar mijn voorkeur gaat toch
echt uit naar de orginele persingen waarvoor ik wekelijks op zondag alle rommelmarkten afstruin
In Venlo zijn wij gezegend met een muziekwinkel waarvan de 1e etage vol staat met Vinyl, daar
ben ik dus regelmatig te vinden.
Helaas is men daar ook bekend met de prijzen dus echte koopjes zijn er niet meer te vinden
Hierbij een kleine greep uit mijn lp en singel verzameling
Lee
Het is leuk dat er veel artiesten weer op Vinyl uitkomen maar mijn voorkeur gaat toch
echt uit naar de orginele persingen waarvoor ik wekelijks op zondag alle rommelmarkten afstruin
In Venlo zijn wij gezegend met een muziekwinkel waarvan de 1e etage vol staat met Vinyl, daar
ben ik dus regelmatig te vinden.
Helaas is men daar ook bekend met de prijzen dus echte koopjes zijn er niet meer te vinden
Hierbij een kleine greep uit mijn lp en singel verzameling
Lee
Minder
Meer
01 feb 2012 05:53 #14204
door buurjongen
Beantwoord door buurjongen in topic Re: verkoop vinyl schiet omhoog
nou moeten we toch ff gaan uitkijken dat niet alles ' uit een noostalgisch oogpunt ' terugkomt ...
denk eens aan het was(ch)bord of met de hand afwassen in een sopje van sunlightzeep met een klopper ...
denk eens aan het was(ch)bord of met de hand afwassen in een sopje van sunlightzeep met een klopper ...