Algemeen
Nevenforum Retro en Hifi
- buurjongen
- [buurjongen]
-
Minder
Meer
19 nov 2011 11:22 #11786
door buurjongen
Beantwoord door buurjongen in topic Re: Nevenforum Retro en Hifi
beste rene r.
het is te hopen dat het juist NIET ter ziele gaat. ik heb er pas sinds gisteren van gehoord en ik vind het leuk.
groeten van henk
het is te hopen dat het juist NIET ter ziele gaat. ik heb er pas sinds gisteren van gehoord en ik vind het leuk.
groeten van henk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- buurjongen
- [buurjongen]
-
Minder
Meer
18 nov 2011 17:02 #11739
door buurjongen
Beantwoord door buurjongen in topic Re: Nevenforum Retro en Hifi
Leuk idee Rene om zo'n eigen forum ( pje ) op te zetten. Mag ik ook meepraten met mijn draagbare Philips AG2102 ?
groeten van Henk.
groeten van Henk.
- brcf01
- [brcf01]
-
Minder
Meer
17 nov 2011 12:20 #11655
door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Re: Nevenforum Retro en Hifi
Ja Hans.
Ik heb het na jouw wijze opmerking ONMIDDELLIJK gecorrigeerd!
Ik heb het na jouw wijze opmerking ONMIDDELLIJK gecorrigeerd!
17 nov 2011 11:37 #11654
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Re: Nevenforum Retro en Hifi
17 nov 2011 00:55 #11643
door Paul Brouwer
Beantwoord door Paul Brouwer in topic Re: Nevenforum Retro en Hifi
Hoi Hans,
Dat geëmaillleerde schildje is zo 50-er jaren als maar zijn kan. :lol:
Groeten,
Paul
Dat geëmaillleerde schildje is zo 50-er jaren als maar zijn kan. :lol:
Groeten,
Paul
16 nov 2011 22:04 - 16 nov 2011 22:06 #11638
door Marcel L
"Over gebruikersnamen.
Daar zijn in principe geen regels voor, maar toch zou het fijn zijn als u een herkenbare gebruikersnaam kiest.
De gebruikersnaam dient in ieder geval een herkenbare naam te bevatten, en mag geen willekeurige combinatie van letters en cijfers of alleen cijfers zijn.
Gebruikersnamen die u een bepaalde rol op dit forum toedichten, zoals moderator of administrator (speelde onlangs) zijn logischerwijs niet toegestaan.
Tevens zou het erg prettig zijn als u op uw Profiel-pagina een Avatar zou uploaden, en iets over uzelf zou willen vertellen.
Ook dient u daar uw echte voor- en achternnaam op te geven, mocht u dit bij aanmelding nog niet hebben gedaan.
Als uw gebruikersnaam een fantasienaam is en niet uw echte voor- of achternaam bevat, dient u uw geplaatste bijdragen op dit forum minimaal met uw echte voornaam te ondertekenen. "
Marcel - Forumbeheer
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Beantwoord door Marcel L in topic Re: Nevenforum Retro en Hifi
Wj schreef : www.vintageaudio.nl
"Over gebruikersnamen.
Daar zijn in principe geen regels voor, maar toch zou het fijn zijn als u een herkenbare gebruikersnaam kiest.
De gebruikersnaam dient in ieder geval een herkenbare naam te bevatten, en mag geen willekeurige combinatie van letters en cijfers of alleen cijfers zijn.
Gebruikersnamen die u een bepaalde rol op dit forum toedichten, zoals moderator of administrator (speelde onlangs) zijn logischerwijs niet toegestaan.
Tevens zou het erg prettig zijn als u op uw Profiel-pagina een Avatar zou uploaden, en iets over uzelf zou willen vertellen.
Ook dient u daar uw echte voor- en achternnaam op te geven, mocht u dit bij aanmelding nog niet hebben gedaan.
Als uw gebruikersnaam een fantasienaam is en niet uw echte voor- of achternaam bevat, dient u uw geplaatste bijdragen op dit forum minimaal met uw echte voornaam te ondertekenen. "
Marcel - Forumbeheer
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Laatst bewerkt 16 nov 2011 22:06 door Marcel L.